Bývalý manžel mé bývalé nejlepší přítelkyně

Kamarád Dali slaví padesátiny. Dostane ode mě stylový dar. Padesát knih (převážně detektivek). Je to můj největší mužský kamarád. Kdybych měla tajemství, které bych potřebovala někomu svěřit a doufala, že to ten někdo nevykecá, byl by to právě on. Získala jsem ho zvláštně - jeho bývalá žena Monika byla totiž kdysi mojí nejlepší kamarádkou. Pak se ale zamilovala do nesprávného muže a nešťastný Dali nám zůstal na krku. Přátelství s Monikou nějak zmizelo, ale Dalimu jsme pak s mým mužem byli za svědky na jeho druhé svatbě. Předsvatební noc jsme ve čtyřech strávili v naší tehdejší garsonce a kytku nevěstě kupovali až cestou na radnici. Byla to pro mě nezapomenutelná svatba.
Mým nejlepším přítelem je tedy bývalý manžel mé bývalé nejlepší přítelkyně. Mimochodem - je to ten, se kterým jsem se tak pohádala kvůli filmu Záhrada - zde .
Ačkoli se vídáme málo, víme o sobě pořád. Jsem ráda, že ho mám.

Žádné komentáře:

Okomentovat