Knihy, které si kupuju


 

Řekni mi, co čteš, a já ti řeknu, kdo jsi.

Tak to by mě fakt zajímalo, kdo jsem. Kupuju a čtu leccos. Vypadá to, že zrovna to, co mi někde padne do ruky. Ale ne, tohle je opravdu můj osobní výběr. Když najdu třeba na netu knihu, která by se mi líbila, nebo čtu recenzi, či ji někdo doporučuje ... vyfotím si ji do mobilu. Pak si o ní něco přečtu a hromadně pak nakupuju ty, které mě zajímají i po "ohledání". A na něco samozřejmě přijdu úplnou náhodou.

Občas nakupuju přes Knihobot, dá se tam sehnat nesehnatelné, nebo knihy za pár korun, ale někdy mi to zase tak výhodné nepřijde. Záleží na konkrétní knize. Nicméně Knihobotu fandím, pamatuju si, když partička tří kluků začínala, neměli kde bydlet, tak přespávali v pronajatém skladu s knihami. Kam až se vypracovali, je pro mě neuvěřitelné. Tenkrát začali podnikat v mrtvém oboru, kdy antikvariáty mizely a nikdo staré knihy nechtěl. 

Jsou opravdu velmi inspirativní. Podcast s nimi si můžete poslechnout třeba zde:

https://open.spotify.com/episode/1P1ZFR0vWPrJ8Xu7fr8n0V

https://open.spotify.com/episode/1JxHHLS41DNdQGYoryFBiO











O některých knížkách napíšu příště víc, pár si jich beru s sebou na dovolenou. Resp. odlítám pracovat a v mezičase koukat na moře už za týden, budeme poblíž Malagy. 

Na příručku o psech jsem zvědavá, dočetla jsem se, že psi nevnímají budoucnost, ani minulost, ale jen přítomnost. A tu jim řídí energie a nastavení jejich páníčka. Gia má pořád ještě různé úleky, takže minulost v ní je a zřejmě navždy bude. Nepovedlo se nám třeba ji naučit pít doma z misky. Vždycky chce na terasu. 

Fotit jídlo nechci, přesto mě tahle publikace dost zaujala a na Dobré knihy ji mají ve velké slevě. Resp. teď tam mají hodně dobré slevy na spoustu knížek.

Josef Čapek vedle Šipek vypadá asi bizarně, ale já jsem opravdu zarytý fanoušek darts. Dnes například na Nova sport 2 bude Premier League darts 2023, to sleduju každý čtvrtek večer až do noci. Mým snem je vidět šipky naživo v Londýně a mít u toho na sobě komický převlek, jak je u fanoušků zvykem. To myslím úplně vážně. A věřím, že to uskutečním s I. a s Kryštofem, který mě k šipkám přivedl, protože je hraje a má doma i nějaké poháry.

Kromě intelektuální potravy je tam i nějaký design a vzdělávání. Tenhle mix jsem přesně já.:) 


10 komentářů:

  1. Díky za čtenářské tipy, zajímavý výběr....už mám další seznam))) Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Co se tyče Knihobotu tak těm nefandim. Sháněla jsem jednu knihu, kterou jsem u nich našla za 560. Pak jsem ji našla na Reknihy za 120!!!! V super stavu! Takže tak …

    OdpovědětVymazat
  3. A ještě bych doplnila ze kniha se prodavala za 240 nová…

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to různé, já často cílím na knihy, které už v prodeji nejsou, takže cena vyletí. Ale někdy je cena přehnaná, jindy se mi povede super levný kauf ... je to dobrodružství.

      Vymazat
  4. J.Vodňanská - Voda,která hoří - velice zajímavé čtení, člověk si udělá obrázek....... prima den z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za různé tipy,je to pro mě inspirace - četla jsem jenom Zahradu, mou preferovanou Petru Soukupovou - lákal by mě J. Rudiš...moc zdravím A.l

    OdpovědětVymazat
  6. Pár jich z té kupičky taky mám:-) Jinak díky za inspiraci. Já teď čtu Jitku Válovou od Marcely Pecháčkové a taky můžu doporučit.

    OdpovědětVymazat