NÁKUPY A SLEVY


V krabicích jsou nejčastěji ozdoby vydražené na aukru.
Otevírám je až hromadně jednou za několik týdnů,
abych měla ty pravé Vánoce


Moje nakupování vesměs znáte. Nevkročím téměř do krámu, jistotou je pan Vietnamec u nás na vsi, v nákupních centrech se mi dělá zle, takže v podstatě navštěvuju jen oblíbená knihkupectví. Všechno ostatní objednávám online. Takže se mi ohromně vyplatí jít na nákupy přes slevové portály 

TIPLI

a

PLNÁ PENĚŽENKA


Jak to funguje? Když se zaregistrujete a nainstalujete si do prohlížeče tzv. lištičku (portál vám ji nabídne, je to něco jako hlídací pes), pak se vám vždycky ukáže, který obchod vrací zpět procenta z nákupu. A kromě toho máte přes portál i další slevy, které jako neregistrovaní nevidíte.

VŽDY SI MŮŽETE VYBRAT JEN JEDEN Z TĚCHTO PORTÁLŮ, COŽ JE JEDNODUCHÉ. SKORO VŽDY MÁ JEDEN Z NICH VĚTŠÍ PROCENTA ZPĚT.

  Samozřejmě tu nejsou malé obchody, které navštěvuju rovnou. Ale pokud se chystám nakoupit něco většího do domácnosti (lednice, nábytek), ale i některé knihy a kosmetiku, tak jdu přes tyhle dvě místa. Registrace je zdarma. Vždycky před Vánoci si nechám zapsané provize ze svých nákupů vyplatit a musím říct, že loni mi to dost pomohlo. Byl to rok, kdy jsem se tak tak uživila, ačkoli jsem pracovala a neflákala se. Volná noha je jízda na rozbouřeném moři. 

Ale neměnila bych. 

Potřebuju moře, ne klidné přístavy.


Moje zastávky:

Oblečení nejčastěji kupuju i prodávám na VINTED. Jsou tu věci nové, ale hlavně z druhé ruky, které prodávají jednotlivci. Můj tip: k českému vinted se připojil i ten polský, což mnohonásobně navýšilo nabídku a srazilo ceny. Vyzkoušela jsem pár svých oblíbených krémů a parfémů, které normálně kupuju na notinu nebo elninu, a vyšly mnohem levněji. A jsou to originály. Ani v jednom případě mi nepřišel fejk. Polské zboží poznáte hned podle ceny - většinou má i haléřovou položku, protože se přepočítává na české koruny, ve kterých i platíte. Na slevových serverech ale tenhle obchod není. Běžte rovnou.

Nové věci mám nejčastěji ze ZALANDO LOUNGE *, kde si hlídám severské značky oblečení, které bych si za plnou cenu prostě nekoupila. Tady je kolikrát koupím ve výprodeji za pár stovek. Procenta zpět přes oba portály.

E-OBUV * - občas. Kabelka nebo boty. Procenta zpět přes oba portály.

BOOK DEPOSITORY - zahraniční knihy s dopravou zdarma po celém světě. Vyplatí se koupit knihy o designu apod. Procenta zpět přes oba portály.

ABEBOOKS - nové i starší knihy, výbornej celosvětovej antikvariát. Sháním zde knihy o ozdobách. Bacha na poštovné, chce to si knihu nejdřív dát do košíku a zkontrolovat si to. Antikvariáty mají rozptyl v poštovném až několik set. Ideální zábava na dlouhé zimní večery. Procenta zpět přes oba portály.

DOBRÉ KNIHY * - když nejdu do knihkupectví, zamířím nejčastěji sem. Většinou nejlevnější. Teď mají do konce října akci 4 knihy za cenu 1. Ale jde samozřejmě o konkrétní předvýběrem. Nicméně mají hned několik dalších akcí. Procenta zpět přes oba portály.

ALBATROSMEDIA  *- moje domovské nakladatelství. Zrovna dnes mi paní redaktorka psala, jestli se mnou můžou počítat v příštím roce. Námět mám. Procenta zpět přes oba portály.

WO-MEN - moje láska. Úžasné knihy, které vždy mají jen malý výtisk a už se víckrát netisknou, proto je většinou kupuju už v kampani na hithit. Třeba letošní kniha Hranice lásky od Dity Pepe je během pár měsíců vyprodaná a moje kamarádky, které si ji nestihly pořídit, pláčou. Tyhle skvosty patří i pod stromeček. Běžte rovnou a neváhejte. 


Affiliate odkazy jsou označeny *. Vždy zmiňuji jen to, s čím jsem sama navýsost spokojená. Zkušenosti a všechny texty jsou pouze moje vlastní. 

6 komentářů:

  1. Lucko, děkuji moc za tipy a možnost ušetřit !
    Využívala jsem jen slevy přes internetové bankovnictví.
    Teď jsem se zkusila zaregistrovat i na plnou peněženku.
    Knihkupectví i knihovny a knihy obecně jsou také moje krevní skupina !
    Teď trávíme čas po knihkupectvích s mým 8 letým synem, který tam dokáže být také více než hodinu, až jsou z nás prodavačky nervózní.;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to musí být krásný! Našeho Tobiase knihy moc neberou a já bych tak nakupovala dětský knížky. Závidím :)

      Vymazat
  2. Lucko, třeba se také dočkáte u Tobiase dočkáte ! Máte i nějaké tipy na dětské knihy pro kluky 8+ ?Díky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj, nemám, to je pro mě zatím kategorie mimozemšťanů. Ale třeba se do ní za dva roky vpravíme :)

      Vymazat