Dobré knihy pro dobrý podzim

Dnes jsem prováděla každoroční podzimní probírku knih. Vždycky je to dilema, co si nechat a co ne, potřebovala bych přeskládat celou knihovnu, jenže zatím nemám pořád tu správnou ideu.

Knihy, které posílám dál, prodávám buď přes TRH KNIH nebo přes KNIHOBOT.

Na trhknihu můžete chtít vyšší cenu, ale je to self service, knihy musíte pak jednotlivým zájemcům poslat sami. 

Knihobotu své knihy nafotíte a když se s nimi dohodnete, pošlou si pro ně zdarma kurýra. Takže s tím nemáte skoro žádnou práci a za každou prodanou knihu vám automaticky pošlou peníze na účet. Jsou tedy menší - ty peníze, ale záleží, co upřednostňujete. Jinak tenhle jejich systém se mi líbí moc, i prezentace knih.

Když něco sháním, dívám se hlavně tam.

Pokud byste měli o něco z mojí nabídky zájem, napište mi do komentářů a nechte na sebe mail. Fotky nejsou nic moc, fotili jsme s Tobísem:). Knihy jsou v pořádku, ty designové většinou jen prolistované. Pokud neznáte, určitě koukněte na net, abyste nekupovali zajíce v pytli.

Jo a zasílám nejraději přes zásilkovnu. Do téhle aplikace jsem se zamilovala.


VŠECHNY KNIHY UŽ PRYČ 

SOFFA VŠECHNY POUZE DOHROMADY ZA 500,-


BELETRIE KAŽDÁ ZA STOVKU
PRODÁNO: KAPRÁLOVÁ

JURÁČEK 800,- (tenhle díl všude vyprodaný, mám 2)
ROZHOVORY 150,-
BHÚTÁN 200,-
LÁSKA 150,-
PRODÁNO: BHÚTÁN a LÁSKA PRO SAM.

KAŽDÁ 150,-
PRODÁNO: CHIRURG

99 DOMŮ 500,-
DESIGN BLOGGERS 350,-
PRODÁNO 99 DOMŮ I DESIGN BLOGGERS









BEST OF INTERIOR 350,- /německy/
PRODÁNO




HOME VTWONEN 500,-
PRODÁNO






14 komentářů:

  1. Dobrý večer, Lucie,
    hrozně moc potřebuju HOME WT Wonen.
    eva.penickova@volny.cz
    Díky, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, tak to jsem ráda. Znova jsem si ho prohlížela, je skvělý. Napíšu.

      Vymazat
  2. A já zase moc potřebuju Chirurga!

    klara.dvorak@post.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Potřebuju 99 domů 😀 a k tomu bych si ráda vzala Doru Kaprálovou a tu knihu o Bhútánu od Boučkové. Hana.kubikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych poprosila Barboru Šťastnou, akorát jsem o ni chtěla psát Ježíškovi...a pokud vám zbyde nějaká beletrie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výborný vkus, akorát tohle není Báry poslední kniha, tu ještě nemám. Tahle je minulá. Abyste nekoupila, co už máte :)

      Vymazat
    2. Já od ní nemám ještě žádnou.

      Vymazat
    3. Prosím, ozvěte se mi na mail: lucie.smich@seznam.cz, díky.

      Vymazat
  5. Škoda, že jsem si tenhle příspěvek nemohla přečíst na jaře. To jsme odvozili cca 20 banánovek (a v některých byly fakt "špeky") knih prakticky zadarmo do místního antikvariátu.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Lucie, máte ještě Juráčkovy Deníky? Asi je potřebuji. Hel z Ol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Hel, napište mi prosím na lucie.smich@seznam.cz

      Vymazat