51

 


Dnes.

Je to mnohem lepší než 50, nikdo se mě neptá, jestli budu nějak slavit. A já se nemusím složitě vymlouvat. Ačkoli kdo mě zná, zná i odpověď 💚

Věk je to krásnej, tý svobody a volnosti najednou. Zodpovědnosti za děti citelně ubylo, stejně už to nevylepším. Pořád jsou nový začátky. Výzvy taky. Shovívavosti daleko víc než kdysi. Občas fakt hezká práce. Mozek asi přepnul do lepšího módu. 

Já se mám.



11 komentářů:

  1. Luci, přeji Vám vše nejlepší! Jsem o dva roky starší a v tomto věku jsem se konečně našla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší!!!!!
    Já to měla také tak. Moji padesátku kdekdo řešil včetně nucené oslavy a letos (52) jsou všichni v pohodě, můj věk nikdo neřeší, ani já!
    Zdravím Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To přesně mi vyhovuje. Paráda!

      Vymazat
    2. Já dělala každý rok oslavu ( dokonce tématicky zaměřenou), všechny kamarádky se vždycky těšily, ale je to náročné. Kluci už naštěstí mají rádi oslavy v restauraci, kde dám stejné peníze, jako bych to chystala doma, protože má člověk tendenci dělat toho víc.
      Přeju hezké nabídky na práci, lehkost bytí , zdraví , ať se máte spolu hezky.

      Vymazat
  3. Luci, jak já píšu všem mejm kámoškám - "ceckonej" ... a díky za naději, budu se těšit na další roky o to víc :-)

    OdpovědětVymazat