Rozhovory

 Dnes konečně ne vedro. Snažím se psát. Včera jsem skoro celý den vyřizovala administrativu. Ne, nejsem v tom ani trochu dobrá. Pravidelně mi úřednice volají zpátky, abych něco doplnila, vysvětlila apod. To fakt není tvůrčí.

V sobotu jsem u našich natírala police a slepovala polystyrenový podhled, který se utrhl. Tyhle údržbový práce mají jen krátký efekt. Kdyby našim nebylo plus a mínus 80, zasloužilo by si to všechno strhat. Všude. Ale na to nikdo nemáme peníze, ani sílu. Takže se flikuje.  

Zajímavý je, že při manuální práci mě napadají dialogy mých postav. Teď se mi v hlavě vynořila divadelní hra, ve který vystupujou dva starý manželský páry. Nijak jsem to neplánovala, prostě mě najednou přepadly a já s nima teď v hlavě komunikuju. Tenhle proces absolutně miluju. Můžu si do hlavy pozvat koho chci a povídat si s ním. Žít s ním. To je na mojí práci nejkrásnější. Tohle bych ráda předávala dál.

Další rozhovor pro Marianne bydlení, tentokrát s arteterapeutkou a výtvarnicí Ivou Ouhrabkovou. Celý projekt se už krásně rýsuje. V říjnovém čísle (= v září) vyjde první reportáž s Ditou P. Ještě vás na to stokrát upozorním, protože mi to dělá velkou radost.

Chtěly jsme se šéfredaktorkou Karolínou Hůlovou dát prostor nejenom fotkám, ale rozhovorům (nejen) o bydlení se zajímavými ženami. A moje zkušenost je taková, že zajímavé jste naprosto všechny. Stačí se jen na cokoli zeptat ...

2 komentáře:

  1. Dobrý den Lucie, nic si z toho nedělejte. Já jsem účetní 20 let a v poslední době mám pocit, že má práce je více o psaní různých doplnění a vysvětlení, než o účtování. Jste úžasná, že se staráte o rodiče. Je potřeba si je užít :-)) Krásné tvůrčí léto!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně napadá spoustu věcí u točení na kruhu a taky ve sprše. Té spotřebované vody!

    OdpovědětVymazat