Nemravnej hrnek

Anabázi o tom, jak jsem si v novinkách Ikey vybrala dřevěný nástěnný sušák, který mívaly naše babičky, možná už prababičky v kuchyni na utěrky, se radši rozepisovat nebudu. Byla jsem lakomá a nechtěla dát tři stovky za doručení až do domu, a vydala jsem se s I. do Ikey osobně. Zásadní chyba. 
Narvané parkoviště, protože slevy. 
I. už při vstupu předstíral mdloby a srdeční arytmii, nenalákala jsem ho ani na marinovaného lososa, protože v nádražní hale plné lidí on by přece nepolkl ani sousto. Pak podezření na epilepsii a dušnost, moc lidí, moc pachů, moc slov, moc všeho.
Takhle vypadá v podstatě každá naše návštěva zde, popadneme, co potřebujeme, a vypadneme. Marná sláva, některý věci prostě jinde nekoupíme a já strašně chci ten sušák.
Nikde jsme ho nenašli.

Jeho název jsem si pochopitelně nepamatovala, ani nezapsala.
Interaktivní obrazovky v přízemí nefungovaly ... třetí už jo. Byla pomalá jak pondělí. Takže mdloby a třesavka. Mezi sušáky, držáky, háčky, ani v sekci praní a sušení můj sušák není. Takže na informace. Nikdo o něm nikdy neslyšel. Oba vezmeme mobily a hledáme na netu. Nic. Sušák zmizel, asi jsme viděli fata morganu. Odcházíme bez něj. 
Příšerná fronta na pití, zmrzlinu a párek, nic z toho by si I. samozřejmě nikdy v životě nekoupil, ani kdyby tam ta fronta nebyla. Nejhorší místo na světě.
U stolků před východem muži v podobném stavu jako I.

Tenhle krásnej jednoduchej skleněnej hrnek stojí v Ikee 5 Kč. 
Žádná sleva. Reálná cena.
Slovy pět korun českých.
Považuju to za nemravnost, protože skleněnej hrnek prostě nemůže stát hrst rejže.
Pokud maj mít skláři co žrát.
Já vím, že se všichni honíme za výhodnější cenou, ale i levno musí mít nějaký dno.
Koupila jsem si čtyři kusy a mám z nich divnej pocit.
Strašně se mi líbí  design, ale vždycky mi naskočí otázka, kolik lidí kvůli sraženejm cenám muselo umřít hlady. Někdo za to přece zaplatit musí.
Udržitelnost naruby.


14 komentářů:

  1. Ikeu jsem kdysi měla ráda, kdysi dávno, můj muž měl všechno co popisujete a presto dál hrdě tlačila plnící se vozík ke kasám. Dnes máme Ikea příznaky oba...

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že pokud je ti strojní výrobek, tak cena může odpovídat. Vždyť cena zavařovačky, ve které koupíte kyselé okurky nebo narmeládu, bude sotva vyšší.

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie, souhlasím, nízká cena je nemravná, jen materiál, energie na výrobu, doprava...těžko se to dá pochopit. Nedávno jsem potřebovala násadu na smeták,
    jiný řetězec, násada z Brazílie, cena méně než 20,-Kč...? pěkné dny vinšuju jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tiež sa niekedy nad tým zamýšlam, ako tá ekonomika vlastne funguje.

      Vymazat
  4. Ono lisované sklo zase tolik nestojí, takže si klidně hrnky bez výčitek Lucko užívejte.Jsou pěkné dizajnově , taky by se mi líbily,ale moje místo už je vyčerpané. Můj muž by do Ikei nikdy nešel.Stačila mu KIKA a měl z toho hlavu v pejru...Sama jsem v Ikee taky už asi 2 roky nebyla a zjišťuji, že žiju.Prima letní pohodu přeji Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ikea miluju, pro mého muže sebezapor roku. Ale jedině ve všední den v době, kdy tam skoro nikdo není. Těm cenám taky nerozumím. Ale většinou odpovídají kvalitě.

    OdpovědětVymazat
  6. Koukněte na dřevěný sušák na prádlo JANUS 7,1m v JYSKU :)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nádhernej! Ale já potřebuju takovej závěsnej na fasádu, kterej existoval jen kdysi. Díky za tip!

      Vymazat
  7. Luci váš blog čtu moc ráda! Jako Ikea zaměstnanec mám pro Vás tip věšák byl z limitované kolekce BORSTAD a už je vyprodaný opravdu všude v ČR. Muže příště nechte doma někteří to fakt snáší hodně špatně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je on! Teda byl ... škoda. Ale díky za komentář, jinak bych ho furt hledala.

      Vymazat
  8. Do Ikei nechodím. Byla jsem tam jednou v životě a nijak mě nanadchla. Ale hrnečky mají pěkné. A oušku při horkém nápoji nepálí????

    OdpovědětVymazat
  9. Lucie, mám asi ,,divného ,, muže ;-) Protože on Ikeu miluje! Ale je fakt, že jsme už také využili novou službu doručení do HK. A přesně z tohoto hrnku pije můj muž kafe. Já ho mám raději z porcelánového .

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím - já Ikeu ano, tak 2x do roka, s kamarádkami, pojato jako celodenní výlet do Prahy, tzv.trestná výprava. Jinak má muž to samé co váš... a to fakt potřebujeme? a neprohlížej si to, když to nechceš kupovat... atd.
    Jinak na FB jsou skupiny jako Ikea bazar atd... třeba by věšák někdo prodal ;).

    OdpovědětVymazat
  11. Sušák jako od babičky... Asi jsem byla ve stejné jiné dimenzi jako vy... Určitě jsem ho tam viděla. A pak nic.
    Pěkný večer, krásný blog máte.
    Marie

    OdpovědětVymazat