Šestý pád je o mně

V posledních týdnech podstupuju sebeaudit, protože vůbec nevím, co bude s mojí prací.
Mám rozepsané dva seriály, napsané tři celovečerní filmy, do konce června odevzdám knihu.
Naprostou většinu z toho nemám zaplacenou.
Veškerá příprava, natáčení, vyjednávání … prostě všechny fáze se stopnuly, nebo dokonce vrátily někam na začátek nebo až do pravěku.
Možná v září nastoupím na VŠ učit scenáristiku, možná ne.
Přemýšlela jsem, jestli nejít úplně mimo obor, ale to bych byla nešťastná.
Navíc jsem v normálním životě nezapojitelná, nezaměstnatelná.
A psaní opustit nemůžu. Miluju ho. 

Takže se rozhlížím po sítích, sleduju, co dělají jiní, a čím se živí moji kolegové. 
Zjistila jsem, že se hodně lidí přesunulo do online.
Kurzy, webináře, copywriting, social media, konzultanti, lektoři ...
Tak se tím probírám a objevuju siedmy svetadiel.

Z některých kurzů tvůrčího psaní jsem naprosto jurodivá. 
Za tohle opravdu dávají lidi peníze?
Je možný matematicky vypočítat, jak napsat knihu?
Já to teda určitě neumím. 
Fakt se dá naučit psaní scénáře po skypu?
Zajímavý. A netušený možnosti se otevíraj.

Pomalu dávám dohromady svý know-how a buduju web.
Třeba bude o mý psaní nebo koučování zájem.
Nebýt koronaviru, jedu pořád po svý dálnici.
Teď je načase hodit blinkr a odbočit. I když cesta asi povede křovím a černými lesy.
Těším se a taky trochu bojím.
Jsem do toho tak zahryzlá, že nemůžu večer usnout, v noci se budím (ale ráno bych spala klidně do deseti). 

Zvláštní čas to teď skrz naskrz je.








8 komentářů:

  1. Možná jsou ty "strachy" z něčeho nového horší, než pak samotná realita. Držím palce, ať máte brzy klidné noci... A ty Vaše plastiky v zahradě jsou nádherné, vždycky je obdivuju. Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Bude dobře, nebojte. Hezké dny ve zdraví všem.
    JP

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný den!
    Já naštěstí jedu hlavně on-line, dělám copytexty a zatím - ťuk ťuk - je to dobré. Do toho finišuji knihu, druhá čeká v tiskárně a další tři mám v hlavě a částečně v PC. Faktem je, že on-line svět je teď hodně rozjetý. Nechystám se sice nic on-line rozjíždět sama, ale pokud byste právě Vy udělala kurz na scénáristiku, měla bych zájem. :)
    Přeji hodně síly, zdarů a plno nápadů
    Sabina

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Lucie, ne vždy Vám rozumím, hold žiju jiný život. A vždy je mi líto, když v okolí vidím lidi středního věku, jak jsou situací nuceni zahodit svoje zkušenosti, um i vzdělání a jdou dělat něco jiného. Jsou případy, kdy si pomůžou finančně a blahořečí změnu, byť vynucenou. Ale jsou i případy propadu duše. bych tak řekla. Mě z procesu vyřadila nemoc, a dodnes nejsem srovnaná. Ale Vám upřímně přeju, aby vše dopadlo podle Vašich představ, ať nových či starých.. Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem na " koučování" a "kouče" již alergická a doufám, že s touto dobou podobné blbosti vyhynou ( sexuální kouč, kouč manželského života ...). Paní Lucie, líbila byste se mi jako pedagog na VŠ. Svému řemeslu rozumíte, máte nadhled a jsem si jistá, že studenti by byli spokojeni, ale na uživení to asi nebude. Že jsme pro normální život nezapojitelní a nepoužitelní si myslí hodně lidí. Ne každý ale může podle tohoto hodnocení fungovat. Někdy je potřeba držet si svůj vlastní vnitřní svět a navenek se přizpůsobit. Přeji Vám, aby to nebyl Váš případ a nám ať brzy kupujeme Vaše nové knihy! Zdravím Eva S.

    OdpovědětVymazat
  6. Lucie, třeba se časem nějak pracovně propojíte i se Stelou. Jinak - tomu nekonečnému tanci myšlenek okolo on-line rozumím, mám to podobně, hledám, žasnu, objevuju. Radši bych nic takového nemusela, ale taky nevím, jak se doba posune a zda nebudu muset vykročit mimo komfortní zónu. Držím pěsti a moc děkuji za váš blog.
    PS - na fotkách Tobíse si uvědomuji, jak dlouho už nám na blogu věnujete svůj čas (váš blog jsem četla už před T, ale to mně přišlo, že ho čtu jen krátce :-) ) romana

    OdpovědětVymazat
  7. Lucie jak ja Vám rozumím,prosím vydržte,doufám že se o vše producenti poperou.P.S.pokud Vám došly vonné vosky,napište.Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Přeju, aby vyšlo to učení na VŠ. Máš proto všechny předpoklady. A k této finanční jistotě ještě pár projektů pro radost.

    OdpovědětVymazat