Změny a vy


Začíná mi hodně chybět samota a ticho.
S knížkou stojím, protože nemůžu přemýšlet tolik, jak jsem zvyklá.
Nestačí mi zavřít se do pracovny, jsem ve fázi, kdy potřebuju nekonečnej prostor pro tichý šílenství.
Dnes jsem se snažila v sobě zapouzdřit a vytvořit si krustu proti okolí.
Ach ne.

Všude dětskej halas, smích (to je dobře), brek, na všech zahradách jsou totiž venku celý rodiny, naprosto to chápu. Taky jsme venku a taky jsme hlučný.
Po praktický stránce je to asi nesmírně výhodný, vytřídila jsem tři šuplíky v kuchyni. Každej den kousek nějaký práce, na kterou normálně není čas a energie.

Asi se budu otužovat.
Ledová voda prej dělá zázraky.

Jo!
Prosím vás, mohli byste mi napsat, jestli někdo z vás, komu je 50+, dokázal plus mínus v tomto věku překopat svůj život - svatba (Soňo, Andreo, vy psát nemusíte :-)), stěhování, hlavně mě zajímá změna práce (vyloženě oboru, třeba z korporátu do knihovny apod.).
Nic nezveřejním, jenom si dělám takový rešerše pro psaní.
Nemusíte se svěřovat veřejně, budu vděčná taky za mail: lucie.smich@seznam.cz

Děkuju!





5 komentářů:

  1. Dobry den Lucka,
    ja sa hlasim k teme uplne prekopat svoj zivot.
    Vo veku 56 som sa prestahovala z Bratislavy do Vysokych Tatier, kancelariu vymenila za pracu v restauracii,lodicky za tenisky,kabelku za ruksak ,rusny mestsky zivot za klud a pokoj.
    A ako to dopadlo?
    Zatial na 1.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle čtu nejraději. Díky za příběh. Moc Vás zdravím!

      Vymazat
  2. Dobrý den Lucie, na prodloužený víkend jsem si koupila nové Marianne Bydlení a srdečně se zasmála u Vašeho "fejetonu" na pokračování :-). Děkuji za něj a přeji hezké dny! Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat