Tenkrát podruhé

Výborný film o stárnoucí manželské dvojici, která se díky zážitkové agentuře může vrátit na chvíli do své minulosti. Dovedu si představit, že kdyby to točil Hollywood, bude to přeslazeně nekoukatelný.
Čím to, že ti Francouzi uměj tyhle témata natočit příjemně a civilně?
Je v tom hodně černýho humoru, ale taky dojetí a zamyšlení.
Ideální pro pomalé dny a zamýšlení se. Pokud to rádi děláte.



8 komentářů:

  1. Dobr den, dekuju za skvely tip.Tesim se moc 😊. Jen by me zajimalo, kam realne na ty filmy chodite? Kde si je kupujete, stahujete.... Některé, hlavne ty severske, jsem nemohla sehnat. Diky Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Jano, díky za pochvalu. Mám O2 televizi a taky HBO a Neflix, takže spoustu věcí najdu tam. Ale ty severské filmy - na ty velmi často musím do kina. To je moje vášeň. Mějte se hezky.

      Vymazat
    2. Diky 😊. Asi nastal cas na hbo 😉 Jinak diky za otevrenost a upřímnost ohledne puberty, casto me rozesmějete a potesite, mam doma patnactiletou 😉. A 3 dalsi k tomu. Vlastne je vas blog (spolu se Sonou Malinovou) vzdy 1.volba,kdyz si chci cist blogy. Diky🥰

      Vymazat
    3. Taky čtu Soňu jako první :-)

      Vymazat
  2. Souhlas!! Šla jsem na to do kina "neplánovaně" a nakonec jsem šla "plánovaně" ještě jednou. Ta kombinace krutosti/lásky/dojetí/černýho humoru a za mě i skvěle posazená hudba je 👍.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Vás Lucie. Tenhle film je naprosto famózní! Byli jsme na něj s manželem v kině a byl to po dlouhých letech top zážitek. Nutno ale poznamenat, že v dabingu by mě asi tolik nebral. Francouzština tomu dává potřebnou šťávu :-) (překrásný jazyk)!
    Jinak moc děkuji za Váš blog! Je pro mě kolikrát pohlazením na duši.
    Mějte se krásně!
    Zuzu

    OdpovědětVymazat
  4. Přidávám se k předchozímu komentáři...opět francouzská lahůdka, Frantíci prostě umí! Byl to můj první letošní kinofilm, viděno hned 2. ledna s dcerou. Originální znění je zde nutností :-) Fanny Ardant má stále stejný šarm, jako když jsem ji viděla poprvé kdysi dávno ve filmech Žena od vedle a Konečně neděle! To už je let...:-)
    Zdravím a děkuji za Váš fajn blog, jste stručná a výstižná!
    Eva

    OdpovědětVymazat