Ležím

Už nemluvím vůbec.
Dnes u doktora.
Zánět průdušek.
Ležet!
Napůl ležím, napůl sedím a píšu.
Do konce února musím odevzdat scénář filmu.
Deadline.

Konverzační, lehce intelektuální německá komedie
Začíná tím, že nastávající otec rodině řekne, že chtějí dát miminku jméno Adolf. Způsobí to rodinný poprask, kdy se otevřou léta neřešené problémy.
Líbilo.


7 komentářů:

  1. Lucie, nedávno jsem viděla moc hezký film - možná ho znáte, já ho neznala.... nejsem žádný filmový kritik atd, ale film se mi prostě líbil pro svoji atmosféru.... neumím to moc popsat, ale je prostě krásný - kdyby jste se chtěla podívat: CALL ME BY YOUR NAME. Existuje i nadabovaný, ale osobně dávám přednost originálu s titulky.... Dabing mě většinou ruší :-).

    Ať je Vám jen lépe. Hezký den. L.

    OdpovědětVymazat
  2. Nedávno jsem na jednom blogu slyšela, že lidé byli na div.hře Jméno a mělo to úplně stejnou pointu - tady u nás v ČR.
    Znáte někdo?

    L. mi připomněla film - a teď když jsem si zjišťovala, jak zní originální název, zjistila jsem, že je to ten samý!!!:-) Znám to jako Dej mi své jméno. Opravdu krásný film (krásný dům).
    Scéna, kde zazní hlavní věta z názvu je krásná. A dostala mě otcova zpověď synovi.
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, hraje se Městském divadle v Brně. Nasmáli jsme se. Zajímavé je, jak jméno kvůli jednomu nositeli získá negativní asociace, přitom šlo kdysi o velice populární jméno. Dolfíků bylo za císaře pána všude hojně.
      S.

      Vymazat
    2. Zajímavé je, jak jméno kvůli jednomu nositeli získá negativní asociace...a nemusí to být ani známá osoba...vemte si, když se navrhují jména pro dceru, tak hned slyšíte: Néé, to byla bejvalka... Néé, ta se mnou chodila do třídy, to byla...apod.
      Nějak to slýchám jen od chlapů, nemáte ten dojem?
      Magda

      Vymazat
  3. V Městském divadle v Brně dávají hru Jméno...taky skvělé!!!

    OdpovědětVymazat