Malaga

Tak ještě Malaga a letíme domů.
Chtěla jsem vidět hlavně muzeum Picassa, které se nachází přímo vedle jeho rodného domu. Překvapilo mě, jak je veliké. Za 12 eur se tu opravdu pomějete. Spousta děl, jen fotit se tu nesmí. Pouze plastika uprostřed atria.
Taky je skvělé, kolik knížek, vystřihovánek a vybarvovánek o Picassovi je věnováno dětem.

Slovo, které je tu momentálně asi nejčastější je "rebajas".
Znamená slevy.

Jsem totálně uchozená.
Jenom při přejíždění od města k městu jsme urazili přes tisíc km.
Těším se na psaní.




















9 komentářů:

  1. Kdysi jsem byla také ve Španělsku v muzeu Salvadora Dalího v Fugueres (nad Barcelonou). Je to už skoro 20 let, ale ten zážitek si budu už navždy pamatovat. Naprosto jiná instalace hodna génia. Picasso musel být také zajímavý.
    Děkuji za krásné inspirativní fotky.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá paní Lucie, díky, že sdílíte zážitky a úžasné fotky! Tolik krásných a zajímavých míst, kam se můžeme s Vámi podívat... a alespoň očima ochutnat místní dobroty. :) Moc přeju a také se těším, že někdy takhle vyrazím. Alice (PS: V textu je malý překlep: rebajas)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný!!!zase závislost na tvých příspěvcích. Sluší ti to moc a Ivanovi taky samo. :-D A.

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, cestovat s vámi, to je radost! Prostě civilní, příjemný, turistický, s dobrým postřehem ... a mimochodem otázka ... nefotíte vy něčím jinačejším? Protože fotky taky super!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, oblíbená Malaga! Moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím s Vámi naprosto souhlasit, včera bude měsíc co jsem se z tohoto překrásného pristavniho města vratil.Vase fotky mě vrátili z5 do Malagy

    OdpovědětVymazat
  7. Vy jste krásný pár! A muzeum s Picassem bych taky brala.

    OdpovědětVymazat