Film




Včera večer jsem přemýšlela, jestli jít v jedenáct spát, nebo si ještě pustit nějakej film. Nakonec jsem našla na Netflix Marriage story.
Už dlouho jsem neviděla tak působivej civilní film o rozpadu vztahu, je to obrovská lidská výpověď. Každá věc je tu psychologicky rozpitvaná, až vám trne, jak je to autentický.
Jde o to, co všechno může nastat, když se dva rozumní lidi, kteří se zjevně stále mají rádi a hlavně oba milují svého syna, rozhodnou rozejít. Ze začátku to vypadá na přátelskou dohodu, která se postupem času nabaluje jak sněhová koule. Do rozvodu vstupují právníci, rozhodují za své klienty, rozum i cit se radši schovají někam do křoví. Přitom máte stále pocit, že pro tyhle dva by mělo být jednoduchý se dohodnout, neustále to vypadá, že se navíc k sobě vrátí.

Chvílemi děj vypadá jako absurdní podívaná, ale kdo se někdy problematicky rozváděl, moc absurdní mu to nepřijde. Možné je cokoli.
Pro mě je to hlavně výpověď o současný generaci, kdy se některá manželství rozvádí spíš kvůli pocitům, než opravdovým problémům. 
Debaty kolem filmu jsou veliké, koukněte třeba na čsfd.

xxx
Zítra odlítáme na týden do Španělska, tentokrát žádný airbnb, jedeme do trochu většího luxusu.
Moje sestřenice si v Malaze pronajala na dva měsíce byt, tak jsme pozvaní.
Snad stihnu dát i nějakej příspěvek, kdyby ne, určitě budu na instagramu lucie.smich

Mějte se krásně a díky za všechna přání do nového roku, i já vám přeju!


5 komentářů:

  1. Díky za tip. To vypadá na skvělý film.

    OdpovědětVymazat
  2. Je skvělej, místy řeže jako žiletka, oba dva jsou skvělý herci, viděla jsem ho ve středu taky na N. 😁

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, mějte se ve Španělsku dobře a rádi a přeji i šťastný návrat. Jiřina z N.
    omrkněte tamní vánoční ozdoby, hihi

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektní. Herecké výkony, hudba,... Dostal mě.

    OdpovědětVymazat
  5. Kolegyně taky říkala, že film stojí za to.
    Krásný vstup do nového roku u moře!

    OdpovědětVymazat