Prosinec

V sobotu jsme hodinu hledali v lese mech. Myslela jsem, že bude na každým kroku, ale nebyl.
Letošní adventní věnec jsme s Tobísem vyrobili právě z mechu, starý dortový formy, šípku ze zahrady a loňskejch svíček. 

Lidi, který vozej balíky, jsou fantastický.
Je jedno, jestli to ČP, PPL, DHP nebo někdo jinej.
Někdy nestíhám dojet domů, tak mi volaj, jestli můžou hodit balík přes plot, nebo jsou v něm ozdoby:-)

Píšu teď nějak vlekle.
Musím být na sebe přísnější, jinak nestihnu termíny. Zdánlivě ještě akutně neklepou na dveře, ale disciplínu to chce.






6 komentářů:

  1. ...dortověnec luxusní, krásný advent vinšuju :-) jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie krásné dny přeji - pěkný věnec jste s Tobískem vyrobili.Ty balíky přes plot mi připomínají ....nezastavujeme máme zpoždění.....:-D :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn nápad, ta dortová forma. Věnec nemusí stát pětistovku. Když jste ho s vnoučkem vyrobili, má větší hodnotu, než ten z obchodu.
    Taky u nás před chvílí (v 19 hod.) zvonil Geis. Mají teď blázinec.
    Hezký večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Krasny veniec, tortova forma uzasna-:)Tatiana.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je bomba nápad. Začíná mě mrzet, že jsem zase zůstala u klasiky...

    OdpovědětVymazat
  6. Tobísek je ale šikulka,připravuje Cherrynce papání......
    Hezký večer Vám všem.....
    Stáňa

    OdpovědětVymazat