Darujte štědrovečerní večeři

Letos jsem nenapsala žádný tip na vánoční charitu, ale vím, že mám skvělé čtenářky, které pomáhají i bez nápovědy. Díky za to!
Loni i letos podpořím projekt na Bonami https://www.bonami.cz/dikymamizavanoce, který pomáhá neziskovce Klub svobodných matek, a všechny peníze, které vybere, jdou právě tam.
Moc se mi líbí, že přispět můžete už od 20 Kč - za tu cenu je k mání třeba mrkev nebo kyselá okurka na salát. Za stovku už je řízek nebo vinná klobása, za dvě stovky cukroví nebo kapr.


Tahle akce trvá už jen 3 dny, takže pokud ještě nutně potřebujete někomu udělat radost, honem na odkaz. Každá dvacka se počítá!

4 komentáře:

  1. Klubu svobodných matek přispívám pravidelně a ráda každý měsíc od té doby, co byla o něm odvysílána reportáž na ČT /168 - Nora Fridrichová/. Jednou za čas se podívám na jejich stránky, jak hospodaří a kam vybrané korunky směrují. Příjemné prožití Vánoc a dobrý rok 2020 Vám Lucie a všem okolo. KJ

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsme se loni i letos zapojili. Dáváme příspěvek s manželem a syn s dcerou každý za sebe podle svého uvážení. Bez nucení, jsem za to ráda.
    A jsem ráda, že taky někdo myslí na maminky, které to v životě nemají lehké.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Dekuji za tip, myslim, ze je to vyborny napad.
    Vesele Vanoce a hodne zdravi do roku 2x20 Vam, cele rodine, Vasim ctenarkam, Bonami a vsem potrebnym.

    Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Lucie, děkuji za výborný tip. mějte se krásně! Eva

    OdpovědětVymazat