Co dokáže slunce

Tam, kde jsou stíny, světlo být musí.








Vánoční prázdniny jsou moc dlouhý. Stela mi totálně pije krev svým nicneděláním, vyvolává ve mně pocity bezmoci a aktivuje slova, který normálně nepoužívám.
Já: Stelo, kurvadrát, dopr…, píp, píp, píp … vylez konečně z toho svýho smetiště a začni nám pomáhat!
Stela: A nemůžu vám radši přečíst úvahu vo životě, kterou sem napsala?

K zbláznění.

Od zítřka máme tři dny Tobíse, šábneme se o něj s druhou babičkou (u ní to označení nesedí ani trochu, je to neúnavná pařička).
Mladý jsou na horách a jezděj na prkně.
Je důležitý, aby byli taky někdy spolu sami. Aby se to neodnaučili.


13 komentářů:

  1. Já už jen mlčím a makám sama. Vzdala jsem to. Tak do nového roku jen to nej! Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Šťastný nový rok , hlavně zdraví, ostatní nějak dopadne. Mějte se krásně. Miluše.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak do roku 2020 přeji hlavně pevné nervy!
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. No jistě, Vy jediná ste ta nejúžasnější a nejlepší babička, ale jako matka ste to projela na celé čáře.

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně! A budem si rovnou tykat, Zuzo. Jsem Luca. Hezkej a stastnej novej rok ti preju!

    OdpovědětVymazat
  6. Se musím smát...
    Kdo nezažil, nepochopí.
    Starší dcera /23 let/ mi teď, když už bydlí víc jak rok sama, přijde pomoct s chystáním, když má přijet široká rodina a sejde se 25 lidí. To ta mladší /13 let/ chrápe do 11 hod a potom leda užírá z talířů.
    Neztrácím naději, že se to taky obrátí, až vyletí z hnízda :-)
    A jenom výchovou to rozhodně nebude.
    Krásný rok 2020!

    OdpovědětVymazat
  7. Se musím smát :D Já jsem byla děsná taky, na ZŠ jsem měla čtyřky, kašlala jsem na to, doma jsem na nic nešáhla, na střední se to změnilo a troufám si o sobě napsat, že jsem dostala rozum. Mladší brácha byl teda ještě rozmazlenější a je dotěĎ takovej nemakačenko. Netěším se na tohle období u svých dětí. Protože mě jeb.e :D Hezký rok 2020 !
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  8. Já se pobavila,diky za upřímnost 😊. Cítím to stejně, kdykoli zahlednu patnactiletou dceru zalezlou v pokoji u mobilu. :) Vyleza pouze na můj pokyn-myčka, prádlo, jídlo, spát.... Na slovo procházka reaguje s odporem :DJana

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzka to trefila,přésně,babička jsem asi jako nejvíc,jako matka bych se měla zahrabat,asi hodně hluboko...

    OdpovědětVymazat