Časosběr

Manželské etudy: Nová generace. Na ČT2.
Hana Třeštíková pokračuje v časosběrném natáčení, které započala její matka Helena. Ty staré Etudy znám úplně všechny.
Hana sledovala nové dvojice sedm let od svatby, a musím říct, že hned u první jde o pořádnou detektivku. Je to dramatičtější podívaná než staré Etudy, protože i doba je dramatičtější. 
Fandíte jim, žijete to s nimi.
Domácí porod, ztráta zaměstnání, iluzí, sešup na dno, a vstávání … několikeré.
Sedm let by vydalo na tlustej román.
Díky za tyhle dokumenty, obdivuju odvahu dvojice nechat se natáčet.

Svůj život bych radši v týhle zkratce ale vidět nechtěla.

https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10336377643-manzelske-etudy-nova-generace/21256226969-mirka-a-kuba


8 komentářů:

  1. Tiež som si uvedomila, že aj na tomto dokumente je vidieť, ako sa doba zmenila, ako sa zmenili vzťahy. Život je dynamickejší, aj filmové vstupy do manželstva boli častejšie ako v tých starých dieloch. Som zvedavá na ďalšie časti. Rovnako obdivujem ľudí, ktorí si takto nechajú vojsť do súkromia.

    OdpovědětVymazat
  2. Také se těším. Staré Etudy jsem viděla všechny a nezapomenu na ten šok, když Marcele zemřela dcera. Já bych tu odvahu v sobě nenašla. Škoda, že většina těch vztahů nedopadla. To není povzbudivá zpráva pro mladé dvojice, které přemýšlí o tom, zda do toho jít nebo žít podle vzoru: přijdu - odejdu. Bez zodpovědnosti.
    Pěkný víkend
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem si zhlédla nový dokument.... no je pravda jak se vše změnilo..,ale ty vztahy mezi mezi lidmi moc ne.... těším se na další příběhy těch , kteří si pustí kameru do soukromí. Já bych na to neměla a obdivuji je.

    OdpovědětVymazat
  4. Bylo to zajímavé. Člověk se dívá, tuší, ale doufá, že to dopadne dobře... Klobouk dolů za odvahu, za upřímnost.

    OdpovědětVymazat
  5. Staré Etudy jsem viděla všechny a moc se mi líbily. Nový dokument byl zajímavý,pořád jsem věřila, že vše dobře dopadne.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Staré Etudy jsem sledovala v premiérách a často jsem se podívala znovu i reprízu,na nové díly se moc těším.Skvělý počin,jsem ráda že stále pokračuje.Hezký večer,Jana.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem viděla oba nové díly naráz! Tenhle tip dokumentů je přesně můj šálek kávy. Prostě život.

    OdpovědětVymazat