Výstava, kafe a záchody

Každou noc se mi teď zdají fantasmagorické sny s reálným základem. Jeden za druhým. Běží jako filmový pás. Vzhledem k tomu, že přes den zažívám u psaní něco obdobnýho, ráda bych měla aspoň v noci klid. Jenže nevím, jak to zařídit.

Zítra je poslední možnost vidět výstavu Helmuta Newtona v Sovových Mlýnech. V první místnosti je na stropě umístěné zrcadlo a pod ním postel. Je tam vzkaz pro návštěvníky, aby se vyfotili. Pohrála si tam nejen Stela, ale i různí pánové. Dámy ne.















Po výstavě káva v klubu AVU, kde pracuje Stely kamarádka. Kafe jsem nevyfotila, ale záchody jo. Ty byly mnohem zajímavější.









6 komentářů:

  1. Milá Lucie, sny jsou prý pro naše duševní zdravý výborná věc.Jednoduše řečeno, to, co si neodzijeme v realitě, odzijeme si ve snu. Miluji váš blog.Sleduji ho od uplnych začátků a moc mě baví.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravuji zdravý na zdraví.Omlouvám se za češtinu.

    OdpovědětVymazat
  3. Výstava je moc zajímavá. Do Prahy jsme se tentokrát nedostali, škoda, že není i jinde v ČR.
    Záchodky mnohde bývají zajímavější než lokál samotný :-)
    Krásný svátek.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Byla jsem, líbila se, nefotila se.) Jen je to jako s filmem, když čte člověk knížku. Četla jsem Newtonův životopis a dala si spoustu věcí do kontextu, což ten, kdo jde "jen" na výstavu nemá šanci udělat. Ale to je asi normální a vizuálně je to supr.

    OdpovědětVymazat