Zápisky

Stela postoupila do třetího ročníku.
Jsem vyčerpaná jak po přespolním běhu.
A jedeme nanovo.
Pan učitel už v jejich třídě učit nebude, vzdal se i třídnictví, nicméně na rozloučenou napsal rodičům srdceryvný dopis a půlce třídy napařil reparát nebo dva. Ještě nemají všichni vyhráno.
Nicméně učitel půjde trápit jiné děti do jiných tříd, což nechápu. To, co jsme s ním zažili, by odpovídalo kvalifikaci psychopata, nikoli pedagoga. Škola na masivní odpor rodičů nereaguje, takže už se to dostalo výš. Nechápu podruhé.

Stela má několik nových zajímavých předmětů, které vyučují zajímavé osobnosti, často samotní umělci. Těším se z toho spolu s ní.

Včera hned ráno pracovní schůzka. Noví producenti, nový projekt. Nevím, jestli se to propojí. Zatím namlouvání.

Píšu nový film. Předevčírem mě přepadl nápad, hned se mi začaly cpát dialogy do uší, tak úprk domů, abych si to stihla zaznamenat. Ale ne ze všech nápadů vyroste scénář. Zatím to ale tak vypadá. Komedie. Sranda.

Ve lněných věcech ve Vodičkově ulici měli slevy. Koupila jsem si kalhoty a košili za půlku. Obsluhovala mě taková skvělá paní, jiná, než bývají unuděné prodavačky v těchto obchodech. Tak jsem zjistila, že paní po letech odešla z reklamky, teď prodává napůl tady a druhou půlku peněz si vydělává jako doplňovačka zboží v DM. Je spokojená, domů jde s čistou hlavou. Jen si člověk musí srovnat zkřísnuté ego. Krásně jsme si popovídaly. Na závěr mě objala. 


7 komentářů:

  1. Dobrý den, paní Lucie. Tak vidíte, zdá se, že se vše zase v dobré obrátilo. Věřím, že se Vám ulevilo, když Stela udělala postupující zkoušky. Máte skutečně dar ke psaní. Já bych asi po 2 stránkách nevěděla, jak dál. Představte si, že jsem si tuhle znovu přečetla Vířivku. Možná, že ji budu číst 5x jako Rok kohouta od Terezy Boučkové. Mějte se hezky . Miluše.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Luci,

    jen poznatek... Ema chodi na soukr. gympl a tam teda vedeni velmi reaguje, pokud rodice maji požadavky na výměnu vyučujícího. Taktez s tridnim je jina komunikace nez na statni ZS....btw, priste dej vedet, pracuji kousek od toho obchodu 😉
    Jsem rada, ze jste to holky zvladly. Papa V.

    OdpovědětVymazat
  3. Já chodím k paní kosmetičce, původně operní pěvkyni. Je do kosmetiky úplný blázen. Obočí je od ní umělecké dílo.

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, tak to je super, že postoupila! A magora měli vyhodit úplně, ne jen přemístit jinam. Je s podivem, že se tohle děje na umělecké škole a ještě k tomu v předmětu, který snad na takové škole by měl být okrajový. Ale všechno zlé k něčemu dobré, prošla si peklem, teď bude vděčná za každé pozitivum ve studiu, nadšená z kvalitních kantorů apod.

    OdpovědětVymazat
  5. ...zaujalo ma to objatie či vlastne dojalo?

    OdpovědětVymazat