50

Dnes.
K narozeninám jsem si přála dodělat lištu pod kuchyňskou linku. Jinak bych na ni zřejmě čekala několik let.
Mám ji!
I. ji koupil, vlastnoručně nařezal a přimontoval (viz foto). Sice se mi to zdálo místy křivý (není to vidět) a říznul se u toho, ale nenadával, protože padesátiny mám jen jednou za život, prej.
Kromě toho ještě jako bonus vyměnil žárovku nad dveřmi do špajzu, která nesvítila rok.
Já se ale mám!


25 komentářů:

  1. Tak velká gratulace. Přeji pevné zdraví i pevné nervy.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to máte Lucko krásné narozeniny - přeji hodně zdraví a hodně dalších námětů na seriál nebo knihy.... krásné dny přeji♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nej nej. Hodně inspirace, nápadů a síly na dokončení všech vysněných projektů.
    Gábina

    OdpovědětVymazat
  4. Lucie!
    Přeju Vám ze srdce vše nejlepší ke krásným kulatinám!At se daří!
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Lucie, přeji Vám všechno nejlepší! Ať se splní všechny sny a plány.

    OdpovědětVymazat
  6. A já vám, Luci, přeju, ať jste nadmíru spokojená krásná padesátnice, který nic nechybí a má se pořád skvěle ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, vidět chlapa na kolenou a ještě v den významných narozenin...
    Ode mne velká gratulace a do další padesátky přeji hodně zdraví a obrovskou nálož invence.
    Jiřina z N.
    Brzy se vám ozvu ohledně těch ozdob.

    OdpovědětVymazat
  8. ...krásný narozeninový den a každý další Vám Lucie přeji...a tolik dokončených věcí v jednom dni se kolikrát nepodaří ani za rok...jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Luci, štěstí, zdraví, klidek, pohodu, kupu lásky, spousty inspirace a radosti ze života! ... virtuálně objímám!

    OdpovědětVymazat
  10. Přeji Vám také, paní Lucie, hodně zdraví a štěstí k Vašim narozeninám a přeji Vám krásný vstup do další padesátky Mějte se hezky a přeji zdraví, štěstí, pohodu a málo nervů. Miluše.

    OdpovědětVymazat
  11. Všetko naj.... hlavne pevné zdravie, môj manžel má dnes narodeniny tiež :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vše NEJ, NEJ, NEJ, vypadáte skvěle, takže hurá do další životní etapy. Srdečeně zdraví věrná čtenářka blogu Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
  13. To je milé od manžela :) vše nejlepší Vám přeju!!! Tereza

    OdpovědětVymazat
  14. KRÁSNÉ NAROZENINY, HODNĚ ZDRAVÍÍÍÍÍ!

    OdpovědětVymazat
  15. Přeji Vám krásný narozeninový den a užijte si to :-))

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Lucie, slovy mých malých dcer... HODNĚ ŠTĚSTÍ, ZDRAVÍ, AŤ VÁS ŽIVOT BAVÍ! Srdečně zdravím a děkuji za Váš lidský blog.

    OdpovědětVymazat
  17. D. vyměnil umyvadlovou baterii. Už byla vysunovací, takže když chtěl člověk zapnout vodu, musel si tu baterii druhou rukou přidržet ,aby nevypadla. Ta radost z nové se vyrovná dárku pod stromkem. Takže naprosto chápu. Přeju krásné narozeniny. Hodně pohody, hezkou práci, fajn lidi kolem sebe , prachaté producenty a tak různě.

    OdpovědětVymazat
  18. Všechno nejlepší k narozeninám, milá Lucie!
    Eva

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné narozeniny, milá Lucie, ať se vám daří!

    OdpovědětVymazat
  20. Milá Lucie, vše nej, ať se daří - koupila jsem si Vířivku v rámci Dnů Marianne - přečetla během dvou dní-Váš blog je moje stálice - zdraví A.l

    OdpovědětVymazat
  21. Dodatečně Vám přeji moře zdraví, lásky, pohody a spoustu nápadů...

    OdpovědětVymazat