Vířivka v Bratislavě

Miluju knihkupectví Martinus.
Nádherný prostory, dvě patra plný knih a dvě kavárny nad sebou.
Vždycky tam jdu, resp. jdeme - s Adrianou.
Ukazovala jsem A. české autory - a našla sebe!
Ale nekoupila jsem se. Mám se.








6 komentářů:

  1. mela jste udelat guerillu a ty knizky tam podepsat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je tam krásne, odporúčam aj Panta Rhei a posedenie v cukrárničke. Pekný deň prajem Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Vás Lucko....DĚKUJI za vaši Vířivku,kterou jsem přečetla bez odložení....Přeji příjemný pobyt v Bratislavě.Stáňa

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju k setkání se sebou v Bratislavě.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den Lucie,
    knihu jsem přečetla jedním dechem - moc se mi líbila.
    Zdravím z Plzně
    Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavá knížka. Mi trochu připomínala jeden náš zážitek, když jsme si s manželem koupili tantrická masáž Praha 2 pro páry. Ale jako musím říct, že to bylo fajn. A od té doby, když je někde vířivka, tak je asi jasné, jak to vlastně zase skončí. Ale vždycky to skončí dobře a hlavně velmi příjemně! :)

    OdpovědětVymazat