Rozbité a nerozbité

K dnešnímu počasí se to skoro hodí.

 Takhle to přišlo
Pánovi to zřejmě připadalo dobře zabalený.



 Kusy miniaturních čertů, dva z nich sešiju určitě


 Opravdu mega starý skřipce



 Když se ty kousky poskládaj, je z nich krásnej malej betlém


Objevila jsem v inzerátech krabičku "se zbytky ozdob", to mám vždycky nejradši, protože se tam může ukrývat poklad. Za pár korun. Sice jsem pána poprosila, aby ozdoby dobře zabalil, ale když mi přišla rachtající krabička, měla jsem jasno. Půlka byla rozbitá. Je to děsná škoda, páč tyhle kouličky jsou opravdu strašně starý, naštěstí pán tam nechal i "ten binec", což jsou třeba tři čertí hlavičky  z předminulýho století. To jen tak nenajdeš. Co půjde, opravím. 

Druhá zásilka








Tahle zásilka byla zabalená předpisově, hodně staré skleněné kouličky, šišky a ořechy jsem ani nevybalovala, bo je znám, a nechám je odpočívat ve fólii (navěky). Kus byl za dvacku, včetně tech nádherných perličkových.

5 komentářů:

  1. Krásný kousky, škoda že jsem vás neznala než jsme se stěhovali.Já velikou krabici starých ozdob vyhodila.Inu veliká škoda.

    OdpovědětVymazat
  2. K Vám na blog kouknu i o prázdninách , ale na aukce , kde přihazují , zapomenu ;)) ten první balíček je skvostny , plno pokladů . Pohodové dny , milá Lucie . E.

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě je v dnešní době pokladem i ta krabice od šeříkových mýdel..vzpomínka na dětství...proč já jen všechno vyhodila:o))??? Přeji pohodu v Blavě! Inka

    OdpovědětVymazat