Voskovky

Nová myčka už je objednaná.
Chtěla jsem sice počkat, nejdřív zkusit pozvat opraváře, ale protože jsou dovolený, někdo by přišel až v srpnu. Víme, že se rozbilo minimálně čerpadlo, jeho výměna + příjezd a práce montéra jsou za 2/3 ceny myčky nové. A tahle je už několikrát opravovaná.
Dnes ráno jsem myla nádobí ze včerejška, nechtělo se mi v noci, měli jsme návštěvu. Strávila jsem u dřezu přes hodinu, po celé lince se suší nádobí. Několikrát plný dřez, takže spotřeba vody šílená + 1/4 jaru + houbička. V dnešní klimaticky havarijní době šílenost. Kromě toho mám plný ruce hnisavejch teček. Jakmile namočím ruce do škopku, vrací se mi ekzém. Takže I. zasedl k netu a za 10 minut nějakou vybral ve slevovým šílenství. Já se ráda nechám překvapit, už teď jsem vděčná za jakoukoli pomoc.

A radost:
Povedlo se mi koupit tyhle voskový ozdoby. Za pár pětek. Ještě se tu a tam dají dostupně koupit, zřejmě nejsou tak provařený jako jiný druhy. Je k nim hrozně málo literatury. Jsou z první poloviny minulého století, vyfotila jsem si je předloni na výstavě v Roztokách - to jsou ty ve vitrínách.
Srdce sběratelky zaplesalo.





Fotky z výstavy:




5 komentářů:

  1. Lucie zdravím Vás a musím reagovat. Ty ozdoby jsou fakt krásný, taky mám spoustu starých, ale z vosku žádné, jen svíčky. Ráda se raduju z vašich úlovků s váma, klidnè je sem "sázejte" vic! :)
    Mějte se hezky a přeju hodně (nejen)sběratelských radostí. Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Radosť, to je, poteší aj nás, ktorí čítame a prajeme:-)
    Alena

    OdpovědětVymazat
  3. Sláva vytrvalým sběratelům... zachrání se krásné kousky. Tyhle jsou parádní. Zvláštní, že se zachovaly.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Lucie, precetla jsem Virivku a mohla mit klidně o 100 stránek víc, moc se mi líbila. Jitka Malenice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, moc děkuju a zdravím do mých oblíbených Malenic!

      Vymazat