Souznění

Pořád jsem měla pocit, že místo růží cítím jídlo. A taky jo. I. mi k nim pověsil klobásy. Prý se nemají dávat do lednice, ale na suchý místo. Chápu, že zákoutí s knihami a kytkou je pro ně ideální.
Tomu říkám partnerský souznění.



Dnes jedu na vlně drobných radostí, protože se mi podařilo zlikvidovat několik domácích restů.
Nevím, co dělám špatně, ale nikdy nemám hotovo. Ani skoro hotovo. A to jsme doma tři.
A rozhodně nejsem maximalistka + jednou týdně mi chodí paní na úklid + vařím málo. Přesto mám pocit, že furt uklízím kuchyň, furt peru a jsem nedobrovolná hospodyně. Dřív jsem sama sebe takhle nevnímala, ale teď mě otravuje, když od psaní scény čím dál častěji odbíhám do kuchyně. A pak už tam kolikrát zůstanu. 
Zítra bych chtěla hlavně psát.

5 komentářů:

  1. Lucko, jsi můj člověk, jsem na tom úplně stejně, přeji hodně klobáskové vůně...hezké letní dny, Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Pozor, klobásky při sesychání můžou pouštět, tak je lepší pod ně něco dát, ať si nezničíte knížky pod nimi.Zdenka.

    OdpovědětVymazat
  3. Som keto, takže klobáska kľudne aj v noci:-)
    A.V.

    OdpovědětVymazat
  4. ...klobásky jsem viděla dřív než růže :-)))). S tou domácností to mám stejně, čím je nás míň, tím víc su nemožná...šontám od ničeho nikam a furt někde nějakej rest růstává. Dřív jsem si půl dne četla a pak šup, šup a bylo hotovo. Přeju víc klidu na psaní a hezké chladné léto. Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Oprava: ten seriál na HBO je Aféra (Affair) s Dominic Westom a Ruth Wilson ...:-)
    Alena

    OdpovědětVymazat