V kině


Kino u nás v Říčanech má výhodu, že dovnitř můžete i s lahví vína, sklenicí piva, popcornem, s čím chcete. Zásadně si sedáme do 1. řady, aby si I. mohl natáhnout nohy. Každý sedadlo má svůj stoleček.
I. během filmu vypije tu láhev vína, já mu pak dělám řidiče. Ráda.

Pár opravdu výbornejch fórů. Nečekanejch, svěžích, neoposlouchanejch.
Škoda, že film je laděnej hodně komerčně a předvídavě. S tím materiálem by se totiž daly dělat divy.
Ale naprostá většina diváků byla hrozně spokojená, hýkali smíchy.
Jako oddychovka asi fajn.


9 komentářů:

  1. Za mě kino dobrý, nic náročnýho, ale hezky se na to koukalo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi to líbilo. Ale mohl by se natočit film podle knihy Vířivka, ten by měl úspěch.
    S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  3. Právě ten popcorn,brambůrky a další nesmysly jsou důvodem, proč do kina nechodím, nevím, proč bych měla poslouchat mlaskající, srkající a říhající lidi okolo a nechat si tak kazit zážitek z pěkného filmu. Tento blbý nešvar, který sem po revoluci přišel považuji za vrchol buranství.
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nevím, ale kolem mě nikdo nemlaskal, nesrkal, ani neříhal. Řekla bych, že dívat se na film u nás doma je mnohem horší :-)

      Vymazat
    2. Zrovna jsem chtěla take napsat ,že od te doby co se v kine mlaska nad popcornem už do kina nechodime,dae

      Vymazat
    3. Stačilo mi tenkrat jednou se ohlidnout po te spousti v kine,nadrobeno vsude a mastne ruce od bramburek,olemtana sedadla,...a uz ne do kina,staci kosiky a voziky v obchodech,dae

      Vymazat
    4. Já kino miluju. Chodím tam ale kvůli filmům, asi se neohlížím :)

      Vymazat
    5. Dobrý večer, mluvíte mi z duše, kino plné lidí s popkornem, mě to smrdí po myšině, srkají sladké pití a ten neskutečný nepořádek na konci filmu.

      jinak film celkem ušel :-)
      Dana

      Vymazat
  4. Ano, je to prvoplánové, nicméně vymazlené, skvěle jsem se pobavila. Na rozdíl od filmu, který posbíral téměř všechny lvy a ze kterého jsem odešla v polovině promítání.

    OdpovědětVymazat