Wroclaw - jsme tady!

Když cestujete s airbnb, musíte počítat i s trochou dobrodružství. Proto je dobré, když na místo určení dorazíte vyčuraní, napití, nehladoví, prostě s dobrou náladou, abyste případné problémy řešili bez stresu a s nadhledem. Když jsme s autem zastavili před domem (předek auta na chodníku, zadek v rušný ulici) a já vyběhla do obchodu vedle, kde měly být naše klíče, bohužel paní prodavačka česky nerozuměla a anglicky neuměla, tak jsem jí napovídala různá hesla z našeho ubytování, ale nezabralo to. Takže telefon majitelce bytu, ta volala do krámu, nakonec se našla správná prodavačka, která věděla co a jak. Hurá. Jenže vrata nešly otevřít ani na čip, ani na kód, takže zase telefon, odjezd z místa, protože sice stojíme před správným domem, ale na dvůr se nevjíždí jeho vraty, ale nějakými cizími. Po několika dalších telefonech jsme je našli a parkujeme!

Byt  je ve třetím patře bez výtahu a jednotlivá poschodí mají mezi patry odpočívadlo, takže schodů je jak do nebe.

Vždycky, když odemkneme cizí byt a u stropu se rozsvítí jedna nesmělá žárovka, která chabě ozáří prostor, který zaručeně vypadá líp na fotce než in natura, tak obdivuju svýho muže, že mě hned na místě nezabije. Jenom vzdychne: "Já bych tak někdy chtěl do čtyřhvězdy ..."
Jenže si nevzal za ženu žádnou hvězdu, ale mě, a máme s sebou Stelu a její kamarádku, a my jsme nadšené. Všechno je hodně umělecký, to znamená trochu jetý, ale postele voní, záchod a sprcháč čistej, takže oukej! Jinak tenhle byt přesně naplňuje původní poslání airbnb, protože to není byt na kšeft, ale zjevně se tu částečně i bydlí, jsou tu věci majitelů (teda pár), ve skříni oblečení snad ještě po babičce, knihy, obrazy, nějaký jídlo, pivo, vše k volnýmu použití. V těchhle bytech nesmíte lpět na detailech, například že na velikonoce by měly být umytý okna, ony určitě byly, ale tak před třemi lety. Zato je tu asi dvacet obrazů Ježíše.

Ale hlavně tu přebejvá GENIUS LOCI!!!

V noci se sice trochu chvějeme, protože projíždějící těžká auta rozvibrují podlahu i postel, ale je snadný si vsugerovat, že usínáte v příjemně vrnícím masážním lůžku.
Po ránu káva na balkóně, presovač jsme si teda přivezli svůj.
Máme se hezky.

























8 komentářů:

  1. Asi se mi tam nelíbí nic,dasa

    OdpovědětVymazat
  2. To je paráda, ty podlahy, hlavně ta lesklá bílá. Celé super, mějte se tam krásně!!!!! Gábina

    OdpovědětVymazat
  3. Fascinuje ma, že na tak obyčajné bývanie sú tak originálni a slobodní, mne sa tam páči.
    Alena V.

    OdpovědětVymazat
  4. Super,originální,zabydlené.Děkuji za reportáž.Hezké svátky jara.JP

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně podle mého gusta. Dneska jsem celé odpoledne hledala něco takového v Itálii, ale všechno hnusné.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně přijde vtipné jak jste vidět v odrazu na obrazech s Ježíšem. Eva

    OdpovědětVymazat