Tři knihy


Omlouvám se, nakonec jsem to vlastnoručně nezvládla, losovala jsem přes generátor náhodných čísel. Počítala jsem podle osob, ne podle příspěvků, někdo se třeba zapomněl podepsat, takže měl příspěvky dva, ale furt je to jeden a ten samej člověk.
Takže hip, hip, hurá:
pajulevrtule
i.stankovicova
brabcovacb

Dámy, prosím, ozvěte se mi na můj mail: lucie.smich@seznam.cz

Všem mockrát děkuju za krásný příspěvky, jsem ráda, že vás mám.

Ještě se o 3 mé knihy hraje zde: http://www.klubknihomolu.cz/souteze/soutez/?soutez=1713, to kdybyste to ještě chtěli zkusit.


15 komentářů:

  1. Gratuluji výhercům! Knihu jsem včera přečetla a moc se mi líbila.

    OdpovědětVymazat
  2. Také gratuluji všem a knihu si koupím:-) Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji výhercům. Vaši knihu jsem přečetla v nemocnici při čekání na operaci a moc se mi líbila (škoda, že nebyla delší) :)Těším se na další knihu, Jindra

    OdpovědětVymazat
  4. Aj ja blahoželám výhercom...
    Bude sa dať kniha kúpiť aj v slovenskom kníhkupectve ?
    Lucia

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý deň, včera som v Artfore v Bratislave chytila Vašu knihu, a pustila som ju až večer doma, keď som ju dočítala... Zuzana

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji výherkyním a já už se moc těším na tu svou, dnes mi ji pan pošťák doveze a večer mám o zábavu postaráno. Těším se moc ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, jsem nadšená ♥ Šlo to všechno tak rychle. A zběsile. A boží mlejny melou a já jsem ráda - za ně i za to, že jste Vířivku napsala.

      Vymazat
  7. Koupila jsem si jí včera, přečetla jsem jí téměř celou také už včera, gradující finále jsem odložila na dnešní ráno. Poprvé jsem četla knihu od někoho, jehož blog čtu tak dlouhou dobu. Proto mě i bavila ta drobná místa, se kterýma jsem mohla možná identifikovat tebe, třeba ty lněné letní šaty. Líbila se mi místy jemná ironie a celkem mě překvapila sex.odvážnost, nečekala jsem to. Velmi podařená novela, napadlo mě hned při čtení, ale teď jsem si radši ten termín vygůglila a myslím, že jsem se nesekla. Proto mi nevadí ta "délka" knihy. Fakt pěkný tempo, zvrat i závěr.

    OdpovědětVymazat