Ozdoby

Při svém pídění se po jakékoli literatuře týkající se vánočních ozdob jsem narazila na zajímavý zdroj, díky kterému jsem si objednala několik knih, které u nás nikdy nevyšly, ani jsem o nich neměla tušení. Tenhle portál funguje i jako antikvariát, tuším, že jedna knih se ukrývala v nějakém školním kabinetu, který teď někdo vyprodává.

https://www.abebooks.com/

Každopádně je to hodně zajímavý zdroj. Pokud kniha existuje, nabídne vám několik možností, odkud si ji koupit. Bohužel skoro vše je Amerika, tahle mi přišla z Kalifornie. Cena knihy i poštovné bývají i hodně rozdílné, je potřeba se tím trochu prohledat.

Jsem nadšená.
Kniha sice  prezentuje jen období 20 let, ale je tam perfektně zdokumentováno, odkud která ozdoba je, i jaká je její přibližná současná cena. Nic podobného jsem v ruce ještě neměla. Za dva dny už ji znám skoro nazpaměť :)

Moc vám všem děkuju za všechny ohlasy v komentářích!!!!!







5 komentářů:

  1. a tady nic ? http://www.perlickoveozdoby.cz/perlickove+ozdoby+z+ponikle+rautisa.s.+ostatni-892021/

    prima dny přeje z Jizerek Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky, to už mám, ale proti zahraničním knížkám je tam toho jen málo. Je to orientovaný tak, že je to spíš reklama jedné firmy. Komplexní materiály o tehdejší československé produkci chybí, bohužel.

      Vymazat
    2. Cas na to, abys to sepsala...😀

      Vymazat
    3. Veru, právě že mám málo informací a hledám je. Když najdu, sepíšu :-)

      Vymazat
  2. Dobrý den Lucie, já se o vašem blogu dozvěděla až dnes od kamarádky, poté, co jsem ji ukázala část sbírky mých vánočních věcí a hned ji to připomnělo Vaše vánoční sbírání. Máte nádherné věci, moc gratuluji. Já začala kdysi vánočními pohledy (od zač. 20. stol. až do r. 1990) a postupně začala sbírat vše vánoční. Mám ráda jak ozdoby, tak různé dokumenty, vánoční papíry, svíčky, řetězy - prostě vše týkající se Vánoc. Pokud budete mít chuť a čas, můžete mrknout na mé stránky vánočních pohlednic, akorát tam nemám vše, co bych tam chtěla dát, pořád na to není nějak čas - www.vanoce.mojepohledy.cz. Přeji Vám radost z Vašich sbírek. A knížka by byla super :-) Zdraví Ilona Voráčková

    OdpovědětVymazat