Dnes vyšla!

Vířivka

Ještě jsem ji neviděla naživo, ale některé čtenářky mého blogu už ji během dnešního odpoledne přečetly.
Děkuju!
A slibuju, že příští kniha bude delší, aby byla aspoň na dvě odpoledne a zlepšil se tak poměr počet stran/ cena.
Pokud přečtete, budu ráda za všechny postřehy, včetně kritických. Konstruktivní kritika pomáhá.
Obálka Andrea Tachezy 


22 komentářů:

  1. Gratuluju a už se na ní moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky moc gratuluju, už mám a čtu! Čte se to moc dobře, takže to bude rychlý... :-))). Fajn dny. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji a jdu koupit :-). Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji:)
    Už ji mám doma v elektronické podobě. Pojede se mnou na dovolenou;)
    Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Včera jsem si koupila Vířivku, dnes jsem ji přečetla.
    Je mi z ní trochu smutno, otevřelo mi to 13.komnatu života mých rodičů.
    Ale četlo se to bezvadně, ale děkovat za ni nebudu. Budu se z toho dostávat celý den.

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju a moooc se na ni těším.Strašně ráda čtu Váš blog a miluju styl psaní.Děkuji že tu jste a sdílíte.Krásné jarní dny.Jitka Drexlerová

    OdpovědětVymazat
  7. Dnes koupeno,dnes přečteno, na dva dechy, protoze deti :-). Chci vám Lucie poděkovat za váš blog. Moc ráda sem chodím nahlédnout do obyčejně neobyčejného života. Eliška

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Lucie, děkuji za hezký nedělní večer s Vaší knihou. Asi nebudu jediná, kdo Vám neapíše, že mohla být delší.Helena je velmi sympatické stvoření a já bych s ní ráda stravila víc času. Jen jeden takový smutný postřeh z knihkupectví. Musela jsem se probojovat haldami a hromadami vystavených bestselerů (z nichž mnohé si toto označení nezaslouží) a dlouho pátrat než jsem objevila jeden zastrčený výtisk. Mrzí mne to. Vím, že nakladatelé mají různé strategie, ale ten tlak, kteří někteří předvádí, abyste si koupila další knihu plnou psychopatů a rozřezaných mrtvol, kuchařku rádobycelebrity či dávno vyčpělého mača Míšu je fakt neuvěřitelný.Ale pokud nepodlehnete a uděláte si čas, najdete v poličkách tiše a nenápadně čekající skutečné perly...Přeji hodně radosti z Vašeho prvního knižního dítěte a pište dál (knihy i blog)!

    OdpovědětVymazat
  9. Dneska jsem si nechala odložit v našem knihkupectví. Těšíím.

    OdpovědětVymazat
  10. Dnes jsem koupila ve Znojmě. Měli jeden kus. Čte se výborně. Jdu pokračovat.....ve čtení.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak teď jsem dočetla. Nedalo se přestat. Chvili jsem se bala , že to špatně skonci. A to já nerada. Já vím , ze život je takovy, ale mám ráda když příběh skonci dobře. Aspoň v tý knize.
    Lucie za mě 1*** těším se na další. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani spat nemůžu. Jen me zajímá, je pribeh čiste vymyšlen, nebo je v tom i neci příběh?

      Vymazat
    2. Vymyšlen, jen jednotlivosti jsou z vyprávění konkrétních týraných dam.

      Vymazat
    3. Smutné...

      Vymazat
  12. Děkuju moc za nádherný ohlasy! Slibuju, že příští kniha bude delší.

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám radost, že tam vystupuje moje jmenovkyně. A ještě klaďas!

    OdpovědětVymazat
  14. Zakoupeno včera .. normalne mi vypadnul název knihy. Ale pan prodavač v Kosmasu na me mrknul a hned věděl, co si chci koupit .
    Že jako ví ;)
    Muž se mě doma ptal .. o čem to je ? Nevim . Ale těším se .
    V půlce jsem musela přestat číst . Nějak moc jsem se ponořila do jejich pocitu .
    Díky .
    Davkovala jste to pěkně .. zakazovala jsem si rychle číst .. ale nešlo to ;)
    Víc nebudu prozrazovat ...
    Pište dál !!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Lucie, včera jsem tady u Vás zjistila, že Vám vyšla kniha, tak jsem běžela hned do knihkupectví a koupila si ji. Přečetla jsem ji hned odpoledne, když syn usnul, nedalo se od ní odtrhnout, nezklamala jste. Teď akorát sedím na veterine a odtud mažu k rodičům, nesu jim na přečtení Vaši knihu 😊

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný. Gratuluju a po dlouhé době mám chuť si to přečíst, i když to není odborná literatura, do které jsem sklouzla od VŠ. Hurá.

    OdpovědětVymazat