Seznamte se: Bedřich





Máme ho sice jen ve střídavý péči, ale jak nás tak znám, asi nám nakonec zůstane.
Stejně jako předtím Čmoud nebo Amanda.
Protože rychle poznaj, že je milujeme.
Bedřich byl ve zverimexu ve slevě. Sám. Nikomu se nelíbil, protože má červený oči, který večer snad i svítěj. Trochu z něj jde strach. Spolužačce Stely bylo líto, že se mu děti posmívaj nebo se ho bojej, tak si ho koupila.
Včera Bedřicha prohlídl doktor, dostal očkování a kapky do jednoho červenýho oka, který se mu zavírá. Snad bude ok.

Doma se pořád něco děje. Neustále procházíme nějakýma turbulencema, který asi zkoumaj, co všechno vydržíme. Je toho dost. Zejména když se to nahrne.
Terapií je psaní druhé knihy nebo včerejší kup nových brýlí. Narazila jsem na ně náhodou, předtím jsem něco podobného viděla jen na pinterestu. Když jsem si je nasadila, připadalo mi, že to jsem já. Vlastně u jakéhokoli nákupu pro sebe hledám, jestli jsem to já. Jak v tom vypadám, už je podružný. Asi divný.

Za 14 dní budou hotová skla (mám cylindry), tak je určitě vyfotím. Možná i sebe.
Dala jsem za ně skoro majlant, ale vzhledem k tomu, že všechno ostatní si pořizuju z druhý ruky, tak jsem si to v hlavě odůvodnila. Musím už do sebe začít i trochu investovat. Většinou převáží praktičnost, dvě kila masa na řízky, vodný stočný, oprava myčky nebo účty za mobil. Znáte to.

 (inspirace pinterest)

  












2 komentáře:

  1. jééé, všichni naši hlodavci se taky jmenovali Bedřich..... I., II., III., IV., V. i VI.
    teprve ten patnáctý by dostal jméno Ludvík, ale to už děti odešly z domu :o)))
    hezké jaro! eva

    OdpovědětVymazat
  2. Stela ma super tetovani!

    OdpovědětVymazat