Proviant




Nevím, jestli se tohle slovo ještě vůbec používá, ale když Stela odjíždí od nás do bytu, snaží se ukořistit, co jde. Jakože k jídlu.
- obalený řízky
- brambory
- kakao
- čínský polívky
- těstoviny
- šťávu
- med
- rohlíky
- sušenky
- kukuřici
- domácí vajíčka
- sýr

Už má na to i košík.

12 komentářů:

  1. Já na to přišla taky v podnájmu,že co nabalím doma,o to více zbyde na kulturu. O generaci později k tomu došli i synové :-) Ivča

    OdpovědětVymazat
  2. 😂👍používá...Krásné dny.JP

    OdpovědětVymazat
  3. Můj syn též nakupuje u nas v lednici/skříní/sklepě a DM (drogerie máma). Neteř se ptala jestli by mohla přijít nakupovat do "tety". Sláva proviantu!! G.

    OdpovědětVymazat
  4. :-)))) používá! A dědí se to z generace na generaci. My tomu říkáme "plodná návštěva" a "tak se šetří a buduje" :-))). Mějte se fajn. Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Dcera to nedělala připadalo jí že jí mnohem zdravější než mY :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jasne, že sa to používa. Ja kedysi na internáte. A syn teraz-chudobný student:))). On míňa asi iba na písacie a kresliace potreby (študent architektúry :))) )

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to znám moc dobře od sebe ,ted od dětí...dae

    OdpovědětVymazat
  8. ....a ještě sádlo, slivovici, víno, slaninu...
    všude stejné

    OdpovědětVymazat
  9. To důvěrně znám,kdykoli dcera přijede, doveze prázdné krabičky různých velikostí, já pak celý víkend vařím a v neděli nabalím, co se dá. Dělám to ráda a jsem ráda, že pořád jezdí domů. Doufám tedy, že ne jen kvůli tomu proviantu..:))))
    I.N.

    OdpovědětVymazat
  10. U nás to samé, mám 4 kluky, bydlí už samostatně ale nikdy nejedou z návštěvy od nás bez proviantu. Nadšeně vždycky šmejdí v lednici a šuplatech, jaké tam máme poklady a delikatesy!

    OdpovědětVymazat
  11. Posledně jsem přišla na návštěvu s plnou taškou drogérie, věci na praní atd. David je hrozně hrdý, aby si něco vzal nebo si řekl o peníze,ale když mu to vnutím, je rád.

    OdpovědětVymazat
  12. U nás stejné! Přiznám se, že mě to i baví, jsme už s mužem doma sami a spotřeba všeho rapidně klesla. Jenže já jedu furt setrvačností a tak za a) mám pocit, že jsme najednou strašně bohatí a za b) jsem ráda, že i z prášku na praní je radost nadvakrát :-D

    OdpovědětVymazat