Nikdy, opravdu NIKDY si nepusťte domů filmaře!

Rozkaz zněl jasně: "V neděli se vraťte až po západu slunce. To bude poslední záběr."
Vracíme se po západu slunce, ale dotočeno ještě není. Vezmeme si čistý prádlo a vracíme se zpět do pražskýho bytu. Ráno opět cesta domů, poslední filmaři teprve nakládají techniku. Čtyřdenní maraton deseti lidí konečně skončil!
Dům vzhůru nohama. Ne, že bych to nečekala, ale můj muž byl naprosto konsternován. Znám to. Ze začátku natáčení se uklízí, na všechno se dává pozor, ale čím míň času zbejvá, tím větší vládne nervozita a chaos. Pak se zjistí, že některý záběry se musí předělat - nebylo dobrý světlo, ale kdyby se vystěhovala půlka pokoje a na zeď nalepilo sto starejch fotek, tak by to bylo přesně vono. Natočí se to - a ono to není vono! Takže znova, jinde a jinak.
Ke všemu už totálně kleklo čerpadlo vody, takže myčka nemyla, pračka neprala, sprchovat se nedalo, pořád vypadával jistič, takže když šel někdo na záchod, druhý čekal u pojistek a nahazoval je.
(A to už vůbec nepíšu o tom, že s mým autem se natáčelo na zabláceným poli!)

Hlavně mi nepište, jak jsem hrozně benevolentní, že vy byste to nikdy nedovolili, to vím taky. Tenhle smeťák je moc nejen na ty, kdo se už před vchodovými dveřmi přezouvají do trepek, nebo mají nad sedačkou růžový nápis home sweet home. Jenže: studenti někde točit musej (minule to bylo v domě zvukařových rodičů), já bych správně měla bejt u toho, všechno a všechny hlídat. Jenže to by to nikdy nedotočili! Zabila bych je/se po první půlhodině.
Nicméně stejně jsem nejvíc zvědavá na filmovej výsledek. Jestli ten bordel stál vůbec za to.

Dneska snad přijedou vyměnit čerpadlo. Bez vody se uklízí těžko a moje nejsilnější myšlenka je na sprchu. Mám uklizenou zhruba třetinu, beru to jako jarní úklid, a spousta toho čeká na Stelu. 
Včera se na mě I. láskyplně podíval a řekl: "Až si to tady uklidíme, tak to zase budeme mít hezký, viď?"
Jasně, že jo!
























19 komentářů:

  1. Lucie, nyní z toho máte sice deprese, ale já v tom cítím výsledek. Výsledek, který pomůže. Barák se uklidí, čerpadlo vymění a kafe bude chutnat stejně, jako před tím. Mělo to tak být. Každý si potřebujeme něco v životě odžít, aby jsme šli zase dál. Je to cesta a jsou horší věci v životě. Cítila jste, že chcete něco udělat pro Stelu a tak je to správně. Nedávno jsem četla, že největší poučení je, si vše pěkně odžít. Já sama nevím, jestli bych povolila, nebo nepovolila. Každý žijeme v jiných podmínkách a vím určitě, že bych se neřídila něčí radou. A čerpadlo mohlo odejít i bez natáčení. Posílám obejmutí a být blízko, tak přijdu na brigádu. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie, nezlobte se, je to čistě jen vaše věc, ale na vyhazování odpadků a úklid z nejhoršího nepotřebovali vodu, nahnala bych je tam všechny zpátky a uklízet. Jste fakt neuvěřitelně tolerantní, já bych zabíjela a to si myslím, že mým dětem projde leccos :-)

    OdpovědětVymazat
  3. :) co ty trenky? To mi zvedlo naladu. Zase tak silene mi to nepripada a do trepek se prezouvam. Jen ten napis nad sedackou neni....

    OdpovědětVymazat
  4. kdybych měla napsat všechny pocity po přečtení a prozkoumání fotek, bylo by to dlouhý. Tak ve zkratce: Stele závidím vás a vám Stelu (ať už jsou vzájemné vztahové konstelace momentálně jakékoliv). A taky bych výsledek chtěla vidět!

    OdpovědětVymazat
  5. Jste s manželem úúúúúžasnííííí. Doufám, že Stela, ať už teď nebo časem, až víc dospěje, vás vyhodnotí jako ty NEJ rodiče, protože toto by málokdo z nás "DAL". Já bych to nedala, a proto smekám a přeji hodně sil k úklidu. Snad se to vaše uklízecí úsilí zhodnotí ve výsledném efektu natočeného filmu. Dejte pak vědět, určo nebudu jediná, kdo rád zkoukne. Srdečně zdraví Lu z Moravy, která miluje tento blog, i když asi komentuje poprve. Ty fotky mě fakt vyprovokovaly něco ze sebe vyplodit a vlastně je to i poděkování za možnost virtuálních návštěv a za děsně zajímavé čtení, které vždy doslova hltám.
    P.S. Pro Stelu - rodiče ozlať a nos na rukou...

    OdpovědětVymazat
  6. Připomnělo mi to záběry z vyklízení Kliniky.

    OdpovědětVymazat
  7. Home sweet home 😄 tak to mě dostalo 😄 ...pěkná žlutá lampa! 👍

    OdpovědětVymazat
  8. Jste hodně tolerantní máma. Pro mě je domov hodně osobní prostor, tohle bych nedala. A ne že by tu neproběhlo pár pubertálních mejdanů. Po jednom dokonce synáček přelakovával parkety... Ale věděl,že se chci vrátit domů, ne do chlíva. Ivča

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den Lucie..já bych to vydržela,v rámci vyš.zájmu=natáčení určitě.Můj současný muž určitě ne,měl by infarkt a pokus o vraždu na krku..😂Trenýrky mě pobavily.Nerozlustila jsem ty pruhy za oknem.Doufám,že Vám alespoň Stela pomohla.Mějte se krásně.Děkuji,že jsem k Vám mohla na návštěvu.JP

    OdpovědětVymazat
  10. Umírám smíchy!!! Jako Stelu obdivuju, že tě do tohohle pustila... neumíš si ani představit, co se mi teď honí hlavou - jak já bych si tak zauklízela!!! Jsi dobrá, fakt!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak já bych smíchy moc neumírala. Mám puberťačku doma a tohle oni opravdu dokážou. Napíšu jen jedno - že jim to není blbé.. Zuza

    OdpovědětVymazat
  12. No, trošku sem něco podobného tušila... Pokud udělali jen bordel, tak je to dobrý, při tvorbě prostě není čas na úklid (ale teď už jej mají) Zažila sem natáčení nezávislého filmu, kdy štáb byli profíci a příliš ohleduplnosti k zařízení krásného secesního bytu sem u nich nenacházela...bar se pak musel přemalovat, pyrotechnik malinko předimenzoval výbuch 😄 Takže bordel je vážně ještě dobrý. Těším se na výsledek, ty fotky se jim budou hodit po titulcích místo nepovedených záběrů 😎
    Jste statečná, máte můj hluboký obdiv!

    OdpovědětVymazat
  13. Je to jenom bordel, pár pytlů, praček, myček, mop a leštěnka a bude to "špigl nigl", hlavně, že to všichni přežili ve zdraví, včetně Vás a manžela :-). A je to vyjímečná situace. Život ve společné domácnosti se zvířaty a 20ti letým synem mně naučil velké toleranci až flegmatismu... Mějte se fajn. Petra

    OdpovědětVymazat
  14. No, já bych se tam nad tím asi rozbrečela, představa kolik hodin to uklízím a dávám dokupy. Je ale fajn, že jste jim to dovolila, to je jasné, že potřebujou někde tvořit. Tak hodně sil, tekoucí vodu a krásný filmařský výsledek. Míša

    OdpovědětVymazat
  15. Já jen nechapu jak mohli v tom bordelu natacet?

    OdpovědětVymazat
  16. Omlouvám se všem, povedlo se mi vymazat nechtě 2/3 komentářů. Opravdu nechtě. Nejsem srab.

    OdpovědětVymazat
  17. Drahá Lucie, Váš blog je nejlepší, jaký znám. Pestrý, pravdivý, plný života i humoru, na nic si nehraje. Stela má kliku, že Vás má přesně takovou, jaká jste! Zuzana T.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak teď jste úplně popsala a vystihla ubytovnu u nás v divadle. Mohla bych přidat pár fotek, ale nemusím Vy jste to perfektně zvládla za mě. A ty pocity!!! 😂 Děkuji teď už vím,že oni za to opravdu nemůžou. 😊 Veronika

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, nemám děti, takže to asi nemohu pochopit ani nějak komentovat.Markéta

    OdpovědětVymazat