Muzeum skla

Nějak tuším, že letos nestihnu do Vánoc všechno tak, jak bych ráda.
Poprvé jsem si napsala aspoň seznam věcí, co nakoupit.
A s vášní škrtám, co už mám. Vždycky se mi uleví. Ale pořád něco zbývá.
Píšu.

Minulý víkend jsem se vydala na výstavu vánočních ozdob do Muzea skla v Jablonci nad Nisou.
Jenže výstava ozdob se tam nekonala, protože ještě nemají na ozdoby dostavěný prostor a jsou zatím uloženy v depozitáři.
Snad příští rok.
Tak jsme si prohlídli aspoň sklo.
Bylo nádherný!












 




 






1 komentář:

  1. V Jablonci jsem žila, v Jablonci jsem se vdávala, Jablonec mám ráda. Dík za vzpomínku.
    Krásné Vánoce, milá Lucie, koukám, že Ježíšek vám lítá po pokoji.
    Jiřina z N.
    Včera při zdobení stromku mými už dost starými ozdobami jsem na vás intenzivně myslela.

    OdpovědětVymazat