Adoptuj si medvídka

logo


Vždycky mě dojme, když se jednotlivec rozhodne, že sám vyvine energii, aby pomohl někomu druhému. Stejně tak to udělala Lenka Nováková, která se rozhodla vlastnoručně plést a háčkovat medvídky, které dává k adopci ve prospěch vážně nemocného šestiletého Dana.

Pokud jste letos ještě nestihli vykonat předvánoční dobrý skutek, koukněte se na http://mujmedvidkov.cz/ . Přečtěte si příběh Dana, který žije jen se svojí maminkou a starší sestrou.  Tohle je rodina, která si rozhodně zaslouží trochu štědrosti a pomoci.


Krásný, neuspěchaný poslední týden před Vánoci vám přeju!


1 komentář:

  1. Milá Lucie, milé čtenářky tohoto blogu, jak do toho, abych nebyla sentimentální :-)Stručně : Nadšeně vám děkuji za podporu této malé charitativní akce.Vaší zásluhou všichni medvídci, nabídnutí k adopci,našli během pondělí nový domov:-)Více na http://mujmedvidkov.cz/
    S větinou z vás jsem mluvila telefonicky , s někým jsem komunikovala emailem. A bylo mi opravdu potěšením. Jsem zároveň i Ježíškovo vnouče a proto si půjčím "naše" heslo : MÁ TO SMYSL. A fakt, že má :-)Díky - Lenka Nováková

    OdpovědětVymazat