17. listopad 2018

Tomu bys, Václave, nevěřil.


Václav Havel zemřel ve spánku

/foto ČTK, Profimedia.cz/


7 komentářů:

  1. A normalizačný komunista Milan Štěch kladie veniec na Národní..To nevymyslíš.-(

    Kata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem komunista ani příznivec Babiše ...ale nevím co je špatně na položení věnce u Národní...třeba je to jeho sebereflexe...nevím.Naopak mi vadí,když někdo vyhodí květiny jen proto,že je položil napr.Babiš....V tom naprosto souhlasím např.s P.Formánkem.Jen hezké dny.JP

      Vymazat
    2. Vždyť tam kytky položil estébák!

      Vymazat
  2. nezasloužili jsem si ho..měl se na nás vykašlat, nenechat se znova zvolit a měl žít svůj život, pečovat o své zdraví, mohl tady ted ještě být, moc mi chybí..moc:( je mi 57 a děsí mě, co ted se tady děje, nikdy by mě nenapadlo,že si lidí budou volit, to co si volí..toho jednoho odnese čas,ale ten druhý skoupil většinu země a bude v tom pokračovat, toho se jen tak nezbavíme:( poslední dny mě to vyhazuje z psychické pohody, lidí si vůbec neuvědomují jak velký průser to je, že ovládá polici,justici,BIS, media..to je přímé ohrožení nezávislosti, svobody,demokracie..a je ovladatelný ,protože ti co chtějí ovládat na něj hodně ví..tohle je mnohem hlubší a větší marasmus než si ted vůbec uvědomujeme:(

    OdpovědětVymazat
  3. Moc tady chybí. Jeho komentáře, vtip, skromnost. Je mi smutno.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem si nemyslela, že skoro 30 let po pádu komunistické jednovlády nerozlišíme, že může jeden člověk ovládnout produkci potravin (doporučuji aplikaci "bez Andreje"), média, nezávislé instituce.... A hlavně - spousta lidí mu věří. Podpora odpudivce na Hradě ho činí téměř nedotknutelným. Ale: žádný strom neroste do nebe.

    OdpovědětVymazat
  5. Co mi dnes aspoň trochu zvedlo náladu, když vtipný pisatel napsal pod video se Zemanem a blbem Soukupem toto:
    "A pane Soukupe, to se nestydíte zpovídat psychicky nemocného člověka? To je hyenismus."
    :-))
    Magda

    OdpovědětVymazat