Film


Dnes mám obrovskou radost. 
Po víc jak roce se podařilo najít režiséra pro můj film Karavan. Scénář loni dostal cenu ve Varech, máme sjednané sponzory a partnery, ale pořád jsme nemohli přijít na to správný jméno. Já tíhnu k režisérům autorskýho typu, jenže ti si chtějí točit jen vlastní věci. Nakonec jsme přece jen zkusili jednoho solitéra oslovit, a on to k mýmu velikýmu překvapení vzal. 
Přesně pochopil, že se nejedná o mainstreamovou komedii (to byl můj největší strach, aby z toho někdo nechtěl udělat řachandu, to by se scénář a režie prostě nepotkaly). Tenhle režisér točí hlavně temný věci, udělal jen jednu komedii a ta ještě ani není v kinech, takže nevím, jak jde dohromady on a humor. Přesto mu absolutně věřím, i když je mi jasný, že scénář bude upravovat. 
Jméno neřeknu, dokud nepodepíšeme smlouvu. 
Raduju se.

7 komentářů:

  1. Jééé, já si hned podle náhledu, kde jsem viděla karavan, říkala, že to snad vyšlo s tím karavanovým scénářem. Gratuluji a přeji ať se film vyvede podle Vašich představ nebo ještě líp.

    OdpovědětVymazat
  2. Veliká gratulace, tak at to "dopadne" !

    OdpovědětVymazat
  3. Huráááá! Ať ta radost nějakou dobu vydrží a pak se přetvoří v delší stálou pozitivní karavanovou vlnu.

    OdpovědětVymazat
  4. Waw!!! Gratulace a budu se těšit. Juch!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Já se raduju s Váma, protože tenkrát, jak jsem četla Váš blog o karavanu a Vašem výletě, jsem se po hodně, ale hodně dlouhé době moc a moc od srdce zasmála, takže to vše díky Vám! Moc se těším, až to bude natočené:-)Jana T.

    OdpovědětVymazat