Znáte Artikl?

Tištěný kulturní nemainstreamový měsíčník zdarma.
Jenže ho jen tak neseženete.
V ideálním případě je možné si ho zapůjčit ke kávě ve vybraných kavárnách nebo na kulturních akcích. Skutečnost je podle mě taková, že je to tiskovina tak zajímavá, že si ji čtenář vezme domů, aby si ji mohl v klidu dopřečíst.
Já jsem to vyřešila tak, že jsem si zakoupila předplatné (ano, jde to) a nechávám si ARTIKL posílat domů.

Třeba v posledním čísle je skvělá mužská povídka, kterou určitě dám přečíst Stele, protože odpovídá na spoustu otázek, na něž já odpovědět neumím. Za a/ jsem žena, za b/ jsem jiná generace (tudíž stará). Moc se mi líbí jazyková stránka příspěvků, leckdy v ní cítím obrození českého jazyka, a to já ráda. Některá témata jsou vyloženě pro mladé a ještě mladší, vůbec netuším, oč jde, tak si o tom hodně ráda přečtu. Kdo má rád psychoanalýzu i jiné psycho, tak si užije taky.
Kulturní tipy - zejména na výstavy skvělé.








3 komentáře:

  1. Kupuju každý měsíc do galerie 8 výtisků. A rozdávám. Článek vězení pohledu je skvělý vhled do dnešní generace mladých mužů.

    OdpovědětVymazat
  2. A Vám se ten text Adama El Chara, Lucie líbil? Já ho četla a byla jsem jím coby dívka jeho generace strašně pobouřená. Přijde mi to hrozně smutný, jak vůbec o dívce smýšlí a jak to veřejně přizná. Sama jsem si prošla několika takovými "vztahy", kdy jsem pořád doufala v to, že se dočkám nějaké lásky, citu, opětování, nepřišlo to, vždy mě to jen zničilo a já se při každé snaze o kontakt z druhé strany hned připlazila jak poslušný pejsek a kývla na cokoliv, v touze zalíbit se, a že teď už konečně ta láska přijde.
    Naštěstí jsem z tohoto už vyrostla a "ne" bych Adamovi řekla už pod perexem. Mám svoji hrdost a důstojnost a rozhodně nebudu čekat jen na to, kdy on se ozve, a kdy ho zase omrzím.
    A díky bohu jsem přišla i na to, že ne všichni muži naší generace smýšlí takto a ženy pro ně nejsou jen sexuálními objekty.

    Bohužel se v tom našem uměleckém a volnomyšlenkářském světe tohle chování a smýšlení považuje za normu a schovává za mužovu "kompikovanost", která má být přitažlivá a součástí jeho image. Ve skutečnosti má jen problém sám se sebou a neumí si vážit ženy.

    Stele přeju hodně štěstí při hledání toho pravého, co jsem postřehla z jejího účtu na IG, svým vzhledem i uvažováním je napřed než její chlapci vrstevníci. Znám to. Ale za pár let se to srovná, ať vydrží! :-)

    P.S: Pasáž s otěhotněním a rekace "neotravuj" mě naprosto dostala, v negativním slova smyslu asi nejvíc z celého textu.

    Mějte se fajn,

    N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolo, mně se text líbil, protože neznám tenhle chlapský pohled. Takže když na mě Stela chodí s různými otázkami, neumím jí odpovědět. Tohle mi přišlo jako jedna velká odpověď a jí se to taky líbilo. Tak moc, že si dnes koupila jeho knihu. Vůbec na její IG nekoukám, budu se tam muset zastavit :) Problém s dnešními mladými muži je obrovskej, málokdo chce vztah. To já jsem nezažila. Moc děkuju za váš názor, tyhle postřehy mi nesmírně pomáhají. Doufám, že Stela vydrží. Zatím je to všechno hroznej boj ...

      Vymazat