Kolotoč


Ráno jsem zjistila, že dnes dávají na ČT1 od 20.55 hod moji kojící komedii Kolotoč, kterou Zuzana Zemanová natočila v roce 2007. Pro mě je to docela retro, protože jsem ji psala, když Stela byla miminko a já byla nevyspalá a zničená. Ale říkala jsem si, že scénář musím napsat hned, protože ty pocity a myšlenky rychle někam zmizí. A přesně to se stalo. Dneska si celý to martyrium kolem miminka pamatuju jen matně (radši), akorát s Tobísem mám vracečky, protože on je úplně stejně nezvladatelnej a nespící jako moje děti.

Kdyby se vám chtělo, podívejte se. Ale povinný to není!

24 komentářů:

  1. Viděla jsem už před pár lety a pamatuji si ji, moc se mi líbila.

    OdpovědětVymazat
  2. jooo, přidávám se - moje oblíbená komedie a samý skvělý herci... eva

    OdpovědětVymazat
  3. Dá se na ni kouknout v archivu? My budem zrovna někde na D1.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že pár dní bude na i-vysilani ČT.

      Vymazat
    2. ...milá Lucie, bohužel píšou "video není k dispozici"...nemám telku, tož neviděla...zato se těším na Vaše další díla...
      jarka

      Vymazat
  4. Taky moje oblíbená a vtipná :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Je to ta Plenek Pipi nadílka sametová prdýlka? Já teď nemám přístup k televizi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to ono, ale tuhle hlášku jsem si vůbec nepamatovala!

      Vymazat
  6. Na co myslíš ? Na spaní ... ♥
    díky za oživení vzpomínek ..

    OdpovědětVymazat
  7. Paráda, přesný. Díky moc. Jak je možný, že na vlastní kůži to tak vtipný nebylo? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nebylo to povinné, přesto jsem se koukla, líbilo se mi! Renata

    OdpovědětVymazat
  9. naprosto vystihuje tu úžasnou "mateřskou DOVOLENOU" - když se to týká někoho jiného, je to úsměvné.... prima den přeje babí Olina

    OdpovědětVymazat
  10. Nedalo mi a dívala jsem se. Byl to bezva večer.
    Hezké dny. M.

    OdpovědětVymazat
  11. Já si většinou pamatuji věci, co jsou mi k ničemu.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem koukala :-)
    Už jsme asi kdysi i jednou viděla a líbí se mi Váš styl psaní a humoru !
    Líbily se i Ententýky.
    Škoda jen, že tento styl asi teď v TV není IN !
    Třeba bych tu televizi potom zapínala častěji.

    OdpovědětVymazat
  13. Byla jsem nadšená, konečně pohoda a ne žádné mordy, které teď jsou na všech programech. Mám ráda váš styl psaní, výborně obsazené, byl to príma večer u TV. Kéžby takových děl bylo více, také bych TV zapínala častěji. Lucie díky za tip, i když byl krásný letní večer, tak to stálo za to!!!! AlenaP.

    OdpovědětVymazat
  14. Lucinko, nenechala jsem si ujít i když jsem ji viděla.Pravdivý a krásný příběh.Martina

    OdpovědětVymazat
  15. Giới thiệu fanpage Nam khoa thuộc phòng khám Kim Mã cung cấp thông tin các bệnh hay gặp ở nam giới.

    OdpovědětVymazat
  16. Milá paní Lucie,děkuji za včerejší hezký večer strávený u TV....KOLOTOČ,neměl chybu....STÁŇA

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý večer, pozrela som si to až teraz. Pobavilo :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý večer,super příběh...hned jsem hledala další věci od Vás a vzpomněla jsem si na Ruth to vidí jinak...už jsem na to zapomněla a musím si to pustit znova,protože si pamatuji že mi jak se říká stály chlupy a třeba Nekonečná neděle jsem asi ani neviděla,tak to bude další kino v pořadí....Eva

    OdpovědětVymazat
  19. Taky mám raději tyhle příběhy "ze života", než pořád nějaký kriminálky, kde se celý tým vyšetřovatelů týdny věnuje jednomu případu a nikdo z nich nemusí chodit na nákupy, doma prát, nic vyřizovat kolem dětí - prostě nereálný. Díky Lucie. Za TV příběhy i tenhle blog.

    OdpovědětVymazat