Kuchyň, ve které nevařím

Ještě pořád jsem hrozně šťastná.

Vlastně jsem ráda, že tu ten kávovar není.
Donutí mě to aspoň ráno udělat něco s obličejem, oblíknout se a vyrazit do světa.
Dnes jsem byla v klimatizovaný mini kavárně, kde slečna neuměla udělat capuccino, uměla jen presso. Byla v práci totiž teprve druhý den. To se dá rozhodně odpustit. Tak presso. I s croissantem za 2 E. Zatím nejlevnější.

Včera mi přinesla paní majitelka láhev sektu. Za to, že tu nebylo uklizeno, když jsem přijela a musela jsem čekat. To je hodná. Stejně bych jí nedala špatný hodnocení. Jsem taky hodná. Ale přišlo vhod, hned jsme ho s Adrianou vypily. Dnes se neuvidíme, A. slouží v nemocnici. Je paní doktorka.

Hrozný vedro v Blavě je. Jsem šťastná za svoji jeskyni, i když jsem se v průběhu psaní stejně musela dvakrát sprchovat ledovou vodou. Ne kvůli inspiraci, ale kapky potu mi z brady kapaly na klávesnici. Teplo dorazilo i do jeskyně. Ale přes noc se tu vždycky úžasně vychladí.

Nakonec jsem se pustila do psaní knížky. Měla jsem na výběr z několika projektů, ale příběh Heleny je pro mě momentálně nejnaléhavější. Automaticky jsem začala psát, že Heleně je taky vedro. A ráno, když jsem byla na kafi, měla jsem pocit, že tam místo mě sedí ona. Přitom nepíšu ani trochu o sobě. To by byla nuda.

Kuchyň.
Některý fotky jsou vyloženě špatný, ale neměla jsem čas čekat na správný světlo. Zítra nafotím ještě koupelnu a jsme hotový. Můj byt je v takovým úzkým průchodu, takže metr a půl od mýho okna jsou okna protějšího bytu. Připadám si jako v Itálii, paní taky docela huláká. Pán naštěstí kouká na fotbal. Já večer taky.






 Bílý dveře vedou ven


 Modrý dveře jsou od koupelny

 Průhled přes celý byt. Vchází se do kuchyně, pak je ložnice, nakonec obývák - moje pracovna.





11 komentářů:

  1. Designový dyzajnový orgasmus...až na kost...na cihlu.
    To je prostě super. Některé detaily mi přijdou až vystajlovaně do plánu "bydlet v industriálu*" ale sedí to tam.
    Televize na kamnech* a dnes ta váha, to je nářez!!!!!!!
    Co je zač majitelka?
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec o ní nic nevím, ptala jsem se, ale byla tajemná. Tak jsem to tak nechala :)

      Vymazat
  2. Nádhera.Mohu byt drza a poprosit o odkaz na tento konkr.byt? Děkuji.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřino, prosím, napište mi na lucie.smich@seznam.cz, dám!

      Vymazat
  3. a kdybych spekulovala, tak majitelka vlastní i kavárnu v blízkosti, proto chybí ta kafemašina ;-), nic ve zlým, ale já jsem takový myšlenkový kombinátor, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych to tak tipla, ale nemá :) Spravuje víc bytů, takže ani nevím, jestli tento je vyloženě její nebo se o něj pouze stará.

      Vymazat
  4. Jsem nadšená ... s tímhle vaším výletem mám sama v sobě nějaký "chvění", že bych nejradši udělala něco bláznivýho. Vlasy narůžovo, odjet sama někam do háje, nechat narůst křídla a neřešit ...
    Jen to ještě dotáhnout do konce ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je! To je hezký!!!! To jste mě potěšily. A dotahovat, dámy, dotahovat!

      Vymazat
  5. Nádhera, musím to ukázat manželovi - pár let zpátky jsme oklepaný dům sami omítali..proč, proč, proč? :-). Ani ve snu by mě nenapadlo, že to může vypadat tak skvěle.

    OdpovědětVymazat