Milenec na předpis

Viděli jste včera Infiltraci na ČT1?
Neuvěřitelný zážitek.
Nechápu, jak tomuhle může někdo věřit. Ale zřejmě, když člověku už nepomáhá klasická medicína, obrací se jinam. Ovšem tohle zařízení opravdu není alternativa.
V životě jsem neviděla nikoho takhle lhát!
(A že jsem v mojí branži už leccos zažila.)

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1092813857-infiltrace/417235100061001-obchod-se-zdravim


16 komentářů:

  1. Taky jsem to sledovala. Neuvěřitelné sarlatanstvi. Parazituji na nestesti druhych,tlaci je do kouta,vsugerovavaji neexistující choroby. Opravdu hyenysmus. Ovsem po žovialní historce o takovem tom domacim kadění pani doktorky a jejiho manzela do specialniho wc sita,vytlacene rakovině tvaru brambory, případně jitrnice jsem opravdu řvala smichy. To ji to opravdu lide žerou? Nemohu uvěřit že je nekdo tak duverivy...

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel Lucie- ve své praxi vidím, že k léčitelům chodí jistě 30 pacientů %,je to trochu novodobá móda- dřív se chodilo k holiči a na kosmetiku- nyní k Číňanovi nebo homeopatovi. Snažím se svým pacientům opravdu věnovat, ale nemůžu jim říkat, co chtějí slyšet..můžu jin říct jen o čem jsem přesvědčená, že je pravda a taky jim říkám, co pro ně můžu udělat..Ne všem to ale vyhovuje, pak se vydávají na tvz."léčitelské kolečko". Když se jedná o drobnosti, nevadí, horší je, když jsou opravdu nemocní..ale zatím jsem žádné vážné zanedbání naštěstí nezažila- nejsem ale onkolog...Ten dkument předčil všechny mé noční můry, a ještě snad horší pro mě je, že se toho účastní i lidé s titulem MUDr.- schválně nepíšu doktoři, tihle lidé totiž doktoři nejsou, ale prachsprostí kšeftaři. A to mě děsí! Asi budu muset být přísnější,zatím jsem lidem říkala, jestli chcete zkusit alterantivní medicínu- zkuste- mě to osobně nevadí... Po tom, co jsem viděla, co se děje na pražské psychosomatické "klinice"- je budu asi mírně odrazovat. Protože místo aby "jen neškodili" a snažili se lidem pomoct, tak je navíc opravdu poškozovali!
    Předčilo to mo nejhorší očekávání, a to pracuju ve zdravotnictví 20 let. Simi p.s. ta p.redaktorka byla úžasná, obdivuju, že to vůbec vydržela..

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem byla při sledování v šoku, ale je třeba rozlišovat lidi, ne alternativní nebo klasickou medicínu, vždy je to o lidech. Ta údajná psycholožka Krutinová nemůže být vystudovaná psycholožka, i kdyby nedělala alternativní léčení, tak se takle nemůže chovat psycholog, to její jednání neuvěřitelné a je moc dobře, že to bylo natočeno. Je to škoda, že takovéhle hyeny existují. Člověk je tělo a duše a to spolu úzce souvisí, klasická medicína to takto nevnímá a nemá na pacienta čas. A bohužel takhle vypadá druhý extrém a jsou za to nepostižitelní.

    OdpovědětVymazat
  4. No, já před mnoha lety taky navštívila jistého MUDr., který prodával Jonášovy kapičky, homeo, Bachovu květinovou terapii, akupunktura, atd... Nic vážného mně nebylo, jen jsem prostě chtěla žít zdravě. V čekárně vystaveno několik "Urkunde", ó jak jsem byla šťastná, že jsem byla proměřena a vše bylo v pořádku :-). Samozřejmě na problémy (které jsem mu ale poradila já) jsem také dostala svou taštičku štěstí za nemalý peníz. Naštěstí jsem strašně nedůsledný člověk a přes celý den řešit, kdy jaké kapičky a kuličky (a tenkrát se myslím musela používat i homeopatická zubní pasta, dnes už se nemusí nic, asi vylepšená receptura :-)), to byla moje jediná návštěva :-). Hana

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna minulý týden navštívila moje kamarádka s celkem banálními, ale dlouhotrvajícími problémy, homeopata. Prý že uznávaný odborník.. vysvětlil jí, že za vším stojí paraziti, které má v srdci, a dá se to vyřešit velice snadno (ale pomalu) užíváním kombinací kapiček, celkem za velice přátelskou cenu 3500, možná to teda nebude stačit, a bude potřeba druhá (silnější a dražší) dávka :)
    Normálně je to celkem inteligentní a přemýšlivá osoba, ale u toho homeopata jí nejspíš nějakej ten parazit zabloudil i do mozku, jinak nevim...

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna minulý týden navštívila moje kamarádka s celkem banálními, ale dlouhotrvajícími problémy, homeopata. Prý že uznávaný odborník.. vysvětlil jí, že za vším stojí paraziti, které má v srdci, a dá se to vyřešit velice snadno (ale pomalu) užíváním kombinací kapiček, celkem za velice přátelskou cenu 3500, možná to teda nebude stačit, a bude potřeba druhá (silnější a dražší) dávka :)
    Normálně je to celkem inteligentní a přemýšlivá osoba, ale u toho homeopata jí nejspíš nějakej ten parazit zabloudil i do mozku, jinak nevim...

    OdpovědětVymazat
  7. Viděli. A místy jsem nevěděla, jestli se mám smát nebo brečet. Ale vždy jsem obdivovala paní redaktorku. Tedy hlavně za to, že se dokázala nesmát nebo někomu jednu neuštědřit. A.

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna na to koukám a nevím,jestli budu mít žaludek na to,abych se dodívala.... Strašné nesmysly a balamutění.

    OdpovědětVymazat
  9. Rozhodně "věřím na psychosomatiku" a doktorku Klímovou jsem slyšela několikrát v rádiu. Něco na mě bylo příliš, v něčem měla podle mě pravdu. Stejně jsem hodnotila i její knížku, kterou jsem si koupila. Ovšem léčba, která byla v pořadu, je i pro mě neuvěřielná a utíkala bych hodně rychle pryč. Neuvěřitelná pro mě je ale ještě jedna věc - doktor Honzák napsal ke knize doktorky Klímové předmluvu. Leží tady přede mnou a má plných sedm stran. Je snad jasné, že předmluvy knihu nekritizují, ale chválí. Pro mě to bylo i jisté doporučení, že jde o smysluplnou publikaci. A teď vidím jeho pohrdání v televizi a neslyším: "Zmýlil jsem se." Jestli to někde zaznělo ok, nikdo nejsme neomylný. Jestli ne, nechápu.

    OdpovědětVymazat
  10. Videli jsme a je to strasny, ze se takovi "doktori" u nas vyskytuji. Jeste strasnejsi ale je, ze tomu lide veri. Taky jsem obdivovala redaktorku za tu odvahu.

    OdpovědětVymazat
  11. Je to hlavně o lidech, kteří v ordinaci alternativní nebo klasické medicíny pracují. Věřte, že v ordinacích lékařů by se taky daly natočit perly. Akorát je to placené z našich odvodů na zdravotní pojištění. A z letité praxe ve zdravotnictví vidím i to, jak jsou schopni systém a lidi v něm pracující "podojit" někteří pacienti. Neobhajuji hrdiny dokumentu, ale nevidím je jako jediný problém v této oblasti, který je třeba pojmenovat a řešit.

    OdpovědětVymazat
  12. U nadpisu jsem si vzpomněla na to, jak mi v ordinaci tradiční medicíny radili, ať milence vyměním, jinak budu mít nadále několik zánětů ledvin ročně. Nakonec stačilo přestat brát antikoncepci, kterou mi předepsal doktor z vedlejší ordinace..a bylo po problémech :) Muže jsem si nechala ;)

    Dokument mi nedal spát. Na facebooku je řada lidí, co Aktim brání, i když ho viděli...

    Musím to pustit mamince, jsem zvědavá na reakci. Kdysi mě taky tahala po léčitelích, ač jinak racionální zdravotní sestřička. Ale tonoucí...
    Jeden jí třeba po vyšetření kyvadélkem poradil, ať mi pouští léčebnou videokazetu, která mě pročistí. Mělo to být vidět na tmavé moči..a taky se před tím nesmělo pít, takže bylo jasné jak to dopadne :) Jedinej pozitivní důsledek pro mě byl, že kvůli tomu krom drahé kazety maminka koupila i videorekordér :))

    OdpovědětVymazat
  13. Já se na ten pořad bojím podívat.
    Homeopatie mi nevadí, proč to nezkusit, jako doplněk, jako zkoušku, třeba při nachlazení nebo pro zklidnění, na podporu, aby se nevracely třeba potíže s močákem, nevím, nepoužívám to. Jako jediný lék na závažnou nemoc, to bych teda nedělala.

    Psyhcoterapeutická společnost, co znám, už se z toho pořadu zhrozila a prý vydají nějaké stanovisko. Tak se na ten pořad asi podívám, abych byla v obraze pro diskusi s nimi.
    Věřím v účinek psychoterapie, proto to dělám, proto jsem se v tom vzdělala a vzdělávám dál a udržuju profesní kontakty a veškeré nástroje supervize apod. Koneckonců účinek je prokázán, neurovědy teď frčí a zkoumají vlivy terapie atd.
    Jakýkoli náznak hochštaplerství, kšeftařství, nezodpovědnosti, izolace od vzdělávání a trendů, mě vždycky hrozně zasáhne a mrzí, protože se to pak pro lidi všechno mísí a nerozlišují, co je podložené a zodpovědné a co ne :(
    Ti profíci zodpovědní, k nimž ase hlásím, se vyznačují tím, že do svého vzdělání napřed investují 150 tisíc a víc a nečekají, že se to vrátí během pár let. Ti, co rejžujou prachy z lidí, jsou někdo jinej.

    Tak se na to teda kouknu, ale děsí mě to předem. Nesnáším vidět, jak rádoby pomáhající pracovník někoho poškozuje, je to hnus.

    OdpovědětVymazat
  14. Ale víte, o čem vypovídá, když se hodně lidí přiklání k alternativám a ne k lékařům? - Že systém zdravotnictví je špatnej. Že je lékařů málo a jiných zdrav.pracovníků a jejich složení si žádá změnu. Například už ve chvíli zjištění závažné diagnózy (např. onkologické nebo nějaké u dětí) by měl být celý tým včetně psychoonkologa a následuje dlouhodobá spolupráce toho týmečku s rodinou. To se zatím děje jen v onkolog.centru a těch je míň než prstů na ruce.
    Takže pacient se snadno cítí neinformovanej nebo poškozenej debilně formulovanou větou lékaře. Takových je spousta, bohužel, nemají kapacitu a nikdo je asi dost neučí, jak komunikovat. Tak jdou lidi jinam, kde se necítí poníženi nebo neinformovaně vlečeni. Znáte to...

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jsem se koukla.
    Týká se to výhradně firmy Aktip, která není zdravotní zařízení, není ani psychoterapeutické zařízení, není nic, takže nemá žádné etické normy ani závazky. Aby mohla podvádět a zneužívat skupinu zákazníků, co zneužitelní jsou lehce. Svinstvo.
    Ta paní "psycholožka" mi připadala bezobsažně hovořící, opilá, s IQ tykve, bez vzdělání, vymletá, blbá, nemožná, neetická, nepřiléhavá a chrlící výmysly naprosto nepůsobivým způsobem. Té bych nevěřila ani první větu, orotože vím, jak mluví a chová se profík. Je lehce prohlédnutelná. Charismatická ani omylem. Mám pro ni jen sprostý slova, hodně sprostý.

    OdpovědětVymazat
  16. NO on Mudr. vystuduje ve 25, a pracuje klidně do 70ti let. Od 60ti jsou již někteří lidé dementní nebo nějak jinak narušení a on je mudr prostě furt, nadoživotí. To samé psycholog, stále tvrdím - u nás nejvíc psychicky labilní šli na psychologii a dostudovali a dělají to. Doufám že dokument není proti jakékoli alternativě, protože já myslím, že Hnízdil má pravdu, problém je ve vztazích, pohybu a stravě. Jak jednoduché ale zároven těžké....

    OdpovědětVymazat