Hotovo

Je zábava po dvou dnech pobytu umýt jeden talíř, jednu sklenici, šálek a lžičku.
Zjistila jsem, že neumím při psaní sedět na barový židli, takže jsem dva dny psala vestoje. Ještě nikdy mě ze psaní tak nebolely lýtka. Nicméně práce hotova a odeslána.



Naučila jsem se dělat kávu pomocí metody aeropress. Sice jsem si to nejdřív musela 3x pustit na videu (2x jsem spíš sledovala toho fešáka), ale pak mi to šlo. Není to špatný, ale je to vhodný spíš pro ty, kdo rádi pijí větší množství řidšího kafe. Já jsem si pak docela ráda dala v Můj šálek kávy pořádně silný malý presso.




Teď se raduju ze svobody a z toho, že narozeniny u nás doma prý proběhly bez následků. Syn jedné herečky nám dokonce vyluxoval celý barák. Fajn. Stejně to ale jistí zítra paní Malinová.
V sedm vstávám a odjíždím hlídat.

Na netu sleduju hokej, je to bitva! Zatím 3:4 se Švýcary.

2 komentáře:

  1. ...jsem ještě v hokejové eufórii...
    Lucie, já na Vás dnes myslela. V knihovně jsem hledala co číst, a zaujala mě knížka Zastřihávání křídel od Venduly Pačesové.
    Prý je mistrem zkratky a malé plochy, na kterou zhustí jeden den - JE.
    Při x větách jsem si říkala, to je pro Vás.
    Žádné kudrlinky, holé věty, ale tak bohaté!

    Líbilo se mi např.:"Nákup u řezníka se řídil podle toho, jak daleko bylo do výplaty.
    Někdy bylo do výplaty i na gothaj daleko."
    Její dny, např. DEN SVOBODNÝ - dnes neustelu. DEN BOHÉMSKÝ - začíná podobně. Neustelu.
    DEN PRASE -ani tehdy se nestele, dokonce se z postele skoro nevylézá.
    DEN NUTNÝ - na tenhle musím mít správnou náladu.
    A co by se líbilo Vašemu zahradníkovi - DEN ZAHRADNICKÝ - něldy je z toho dne týden.

    Láska na první stránce, vítejte doma s netěhotnou 16iletou dcerou:-))
    I když spermie mají závody na tři dny:-))
    Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Jednou bych se chtěla umět postavit k dospívání dětí tak jako vy. Dát jim tu důvěru. Tenhle Váš přístup moc obdivuju. Hana

    OdpovědětVymazat