Kniha, kterou jsem dočetla až do konce


Málo teď čtu. A ještě míň dočítám. Největší problém mám s tzv. českými bestsellery, které jsou tlusté jak Jirásek a já se přistihuju, že si u čtení přemýšlím úplně o ničem jiným. To není správně.
Ale PS mám ráda, i když se taky dlouho nemůžu začíst a říkám si vydrž, vydrž, ono tě chytne, vždyť už ji/sebe znáš. A naštěstí taky jo.
Sice je tahle kniha taky trochu tlustá, ale učetla jsem ji. A často žasnula i žasla (nevím, co je česky správnějšejší). Vyprávět příběh z pohledu desetiletýho kluka bych rozhodně nedokázala (ani asi kdybych někdy desetiletým klukem byla). Pak je tam ještě rovina jeho matky, nepříliš úspěšné herečky, a pohled babičky, které zemřel muž, hrabe listí na zahradě a peče na kšeft dorty.
Víc než slovo literatura bych v případě PS použila zápisky, které vrší děj, až je z toho příběh.
Líbilo se mi to.
(Dočetla jsem dnes ve tři ráno.)
 

11 komentářů:

  1. I já jsem fanda PS. Tahle knížka se mi líbila moc. Včetně obalu a fajnové záložky :o) Přemýšlím o koupi ještě dětské "kdo zabil Snížka" ať těch náhledů na dění mám ještě víc.
    Lucie přeji brzké uzdravení !

    OdpovědětVymazat
  2. ...tak to já čtu hodně, a čím tlustší kniha, tím lépe, mám to jako s krajícem chleba, chci jeden velký, je mi líto se s ním loučit, ke konci mi chutná nejvíc...tahle byla výborná, ty rozdílné pohledy na stejné situace...Lucie ať jste brzy fit jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám Soukupovou jako psychoterapii:-) A doporučuju i Snížka, ten je z pohledu desetileté holky - ty děti Soukupové jdou.

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlas, taky jsem četla, taky jsem dočetla až do konce a jako vždy mě Soukupová nadchla. Její styl psaní i její postřehy mám hrozně ráda. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Mám na tuhle knížku spadeno, těším se na ni.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý večer, paní Lucie. Tuhle knihu jsem zatím nečetla, ale těším se na novou knihu Kateřiny Tučkové, která vyjde 28.2.2018 a jmenuje se Bílá voda. Mějte se hezky a přeji rovněž, abyste byla co nejdříve fit. Miluše.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mam PS hrozne rada, zatim me bavily vsechny jeji knizky, vcetne detske (Kdo zabil Snizka). Tuhle si musim taky koupit. A dik za tip na Katerinu Tuckovou, taky si ji poridim. Celkove me v posledni dobe ceske spisovatelky moc bavi, jeste se mi libila Anna Bolava, Jakuba Katalpa. Naopak treba Hartl (Maly prazsky erotikon) me vyslovene nebavil, ba primo sr.l, knihu jsem od pulky uz jen tak prelitla. Zdravim Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Rada ctu...tuto od P.S.jsem necetla,diky za tip.A na Tuckovou se tesim moc !!!! Mejte se sedmikrasne. JP

    OdpovědětVymazat
  9. Jakmile vyjde nova PS musim ji mit i kdyz je to knizka pro deti!Podle povidky Na kratko z knizky Zmizet natocili film a premieru by mel mit nekdy na jare.Hodne zdravi Lucie!

    OdpovědětVymazat
  10. Kniha Pod sněhem od PS je má nejlepší kniha jakou jsem kdy, nejen od ní, četla. PS je úžasná..Zdravím Hanka H.

    OdpovědětVymazat
  11. Petr Soukupovou miluju, všechny její knížky jsem zhltla dá se říct na posezení. Zrovna včera jsem tuhle knížku dočetla ...bylo to celkem silný čtení:-) ze začátku jsem to trochu nedávala, ale jakmile jsem se začetla už jsem se od ní nemohla odtrhnout :-) Hodně si stahuju knížky do čtečky, ale knížky od Soukupové si kupuji :-)
    Pěkný den :-)

    OdpovědětVymazat