pondělí 13. listopadu 2017

Časopisy o designu a bydlení

Dnes tu budu trochu za trhovkyni.
Nabízím časopisy, které s těžkým srdcem pouštím, ale na všechny už prostě nemám místo.
Protože ozdoby.
Některé z nich si kupuju v Čechách, jiné jsem si přivezla zvenku, vč. Austrálie. Jeden titul odebírám z USA. Než je pošlu dál formou aukce, napadlo mě je nabídnout zde. Třeba budete mít někdo zájem.
Odhadem je to max. za pětinu původní ceny.
Ceny + popisek vždy pod fotkou.
Kdyby náhodou ... pište, prosím, do komentářů.

Aktualizováno: prodané vše. Děkuji!

 6 ks francouzsky, 200 Kč, pošta 80 Kč
 
 5 ks francouzsky, 150 Kč + pošta 80
 
 6 ks německy, 150 Kč, pošta 80
 
 6 ks, německy, 150 Kč, pošta 80
 
 6 ks, anglicky, 250 Kč + pošta 80
 
 5 ks, anglicky, 200 Kč, pošta 80
 
 mix jazyků, 100 Kč, pošta 50
 
3 ks, česky, 100 Kč, pošta 50
(prostřední kus je aktuální číslo)
 


11 komentářů:

  1. Dobrý den,
    pokud tedy jsou časopisy k dispozici měla bych zájem o 4 a 5. Můj email je janamotejlkova@email.cz. Děkuji
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den milá Lucie,

    pokud jsou ještě volné tak mám zájem o 1 + 2, můj mail je : p.pekarcikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joj, to je fofr, děkuji, napíšu večer.

      Vymazat
  3. Dobrý den milá Lucie, pokud jsou volné, vzala bych si 7 a 8. Mail je darinavranova@hotmail.com Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. č. 6 taky pryč, takže už zbývá jen č. 3. Ve 20PW (tyhle časopisy jsou tam celkem 3) je vždy 20 prohlídek bytů. Aspoň si to myslím. Prostě je jich tam hodně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den dnes ještě jednou,

    já jsem věděla, že to tak dopadne a já neodolám.... pokud je volná ta 3 tak ji chci taky

    mail p.pekarcikova@seznam.cz
    Děkuji
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  6. A podařilo se Vám objednat to VT Wonen? Až se toho jednou budete zbavovat, hlásím se jako odběratel. :-)

    OdpovědětVymazat