Když píšu

Říká se, že jakmile vytáhne rodina paty z domu a žena zůstane sama, tak nejdřív ze všeho uklidí. Popřípadě uklízí po celou dobu samoty, pokud je to smyslem jejího života (anebo jí to prostě dělá radost).
Já jsem ve středu taky uklidila, ale od tý doby už kupím.
Středobodem je ntb a psaní.
Sice přivezu nákup, ale už nejsem schopna ho uložit, protože celou cestu jsem držela myšlenku a ta musí na papír. Uplyne několik hodin, nákup pořád v tašce. Hlad. Vytáhnu něco z tašky, připravím si to, ale už to pak neuklidím. Protože myšlenka.
A tak pořád dokola.
Večer se maximálně zmůžu na to, že o tom napíšu.
 
Když pak vidím v časopisech ty vyšperkované pracovní stoly se snítkou vřesu ve vázičce, tak mě to pobaví.



15 komentářů:

  1. Lucie, jste bozi. Vasi uprimnost ohledne bordelu zeru. Jen v nasem malem byte nevypada tak umelecky. A neni mi v nem dobre. Uklid me ale nebavi a vzdycky myslenky uleti a najde se neco dulezitejsiho... Pekny vecer! Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně , že Tě Tvé myšlenky nechají občas najíst...

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer, fakt se mi líbí, že ze sebe nic neděláte a zveřejníte, jak to vlastně běžně chodí, ale nikdo by to tak veřejně nepřiznal. A vždyť Vy to dáte, Lucie , zase do pořádku, ale teď je důležité pro Vás psát a psát. Přeji hodně prvotních zdařilých nápadů, abyste nic nemusela přepisovat, měnit a povedlo se Vám bez stresu zvládnout vše, co máte naplánováno.
    Moc ráda Vaše příspěvky čtu. Mějte se hezky. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  4. Takhle to vypadá u nás na chatě po nájezdu syna s kamarády. A já kvůli tomu vždycky rozpoutávám třetí světovou :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Spousta z nás je na tom stejně jako vy, ale stydíme se to veřejně přiznat. Jste skvělá. 👍

    OdpovědětVymazat
  6. Len tak ďalej!
    Samozrejme, že vo vyupratovanom sa netvorí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím mít "sterilno", uskládáno, jinak mi tvořit nejde...;-) Každý má jiné potřeby:-). P.

      Vymazat
  7. Lucie,musela jsem se zasmat,jste skvěla a otevřena.Moc Vam fandim.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  8. Ten pyramidovej stín v kuchyni! krása

    OdpovědětVymazat
  9. Těší mě, že nejsem sama :D Zrovna teď "kupím" intenzivně :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Lucie, hlásím se do klubu. Teď mám na stole asi sto kusů nepotřebných věcí. :-) A stejně, někde psali, že čím větší bordel, tím větší kreativita, takže vlastně nemůžeme ani jinak. Hezký víkend, Michala

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Lucie,přesně takhle to u nás vypadá řekla bych obden, když můžete psát, tak bych binec neřešila.Ja už na to taky peču a to nepíšu.Monika

    OdpovědětVymazat
  12. Nejsou to fotky od nas? Na snítka vřesu holt není místo:-):-)Hana

    OdpovědětVymazat
  13. Lucie moc se mi na Vás líbí, že zde píšete a fotíte to, co skutečně žijete :-). Eva

    OdpovědětVymazat
  14. Myslím, že podobně to vypadá v hodně domácnostech, jenom se to stydíme přiznat. Já mám ráda pořádek, cítím se v tom líp, ale uklízím podle nálady.

    OdpovědětVymazat