Patro v kuchyni

aneb jak zmenšit už takhle malou kuchyň.
Nebo spíš nafouknout?

Dnes přijeli truhláři přidělat do kuchyně patro a osadit posuvné staré dveře, které jsem koupila na inzerát. Byly krátké, tak k nim dodělali spodní kus. A nasadili na pojízdné háky. Jsem z jejich práce naprosto nadšená. Sice nosí pracovní ponožky v sandálech, ale dělají absolutně přesně, vychytávají detaily a vymýšlejí drobnosti, které usnadňují manipulaci s nábytkem. Jsou z Mělníka: http://www.sginterier.cz/
 
Do dveří jsem zamilovaná, fotila jsem je ještě neumyté, nenapadlo mě je nejdřív vydrhnout.
Ale zase takovej rozdíl to není, jen skla se blýskají, oprýskanost zůstala. Původně jsem dveře chtěla natřít, ale tak moc se nám líbí, že takhle nejspíš zůstanou.
Já vím, není to kafe pro všechny.
Ale pro mě jo.
Vypíglovaný interiéry mě nebaví.
 











 
 
 
 
 

23 komentářů:

  1. Nádhera... úplně všechno...moje kafe to teda je...fakt pecka!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  2. To je pecka! I ty dveře i patro a Tvoje fotky taky!

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie milá, to je tááák krásné. Fakt. Dlouho jsem neviděla interiér, který by stál za okomentování. Ten Váš, je přesně můj. Šálek čaje i hrnek kafe...
    Přeji hodně síly, zdraví a lásky
    pav

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera :-)) Rozhodně ty dveře nechte, jak jsou :-)) Je to prostě božíííí byt :-))

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera! Chtěla bych tam bydlet :-)

    OdpovědětVymazat
  6. A ja bych je natrela:)
    Kamila

    OdpovědětVymazat
  7. Dnes nám príde kovanie na posúvne dvere, ale hrdzavá úprava, na posúvne dvere na práčovňu a špajzu:-)
    Dvere máš nádherné a ,,mäkkučké,, s dedinským nostalgickým ,,hladením,,:-)
    Nenatierať, keby hej, len riedený biely vosk je nenápadný...
    ,,Patrom,, si ma inšpirovala, ako ,,dozariaďujem,, u nás tie tehlové vysoké steny.
    Dobrá práca a moc pekné a moc dobre vymyslené!

    OdpovědětVymazat
  8. Lucie, je to bomba! Děkuji za neustálou inspiraci! Terka

    OdpovědětVymazat
  9. Krása! Prosím,kde jste kupovala pojezd na dveře? Děkuji, Iva Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Truhlář si ho našel na internetu a nechal si ho poslat, tak bohužel nevím, zkuste pogooglit :)

      Vymazat
    2. já bych taky potřebovala ten pojezd

      Vymazat
    3. Zkusím zjistit, ale truhlář říkal, že to byla nějaká náhodná koupě, tak nevím.

      Vymazat
  10. Ta sklíčka v nich jsou nádherná!

    OdpovědětVymazat
  11. Ty nohy focené skrz dveře :-D. A dveře samotné jsou nádherné! Celkově bych si to vyladila jinak barevně (dveře bych rozhodně nepřetírala), ale Váš styl se mi líbí.
    Lea

    OdpovědětVymazat
  12. Jedním slovem a dechem ..nádhera!

    OdpovědětVymazat
  13. Lucie, dnes jdu o poledni na pauzu a přede mnou kontejner a v něm plno odpadu...a dveře. S malými sklíčky jako ty Vaše, akorát že skla jsou v horní řadě. No okamžitě jsem spustila akci D - a samozřejmě si přitom vzpomněla na Vás. Parta vyklízela celý dům - co věc v kontejneru, to perla. Podle mne v tom domě nikdo nebyl tak padesát let. Zatím mám odloženy dveře, kredenc a regálek a zítra by mi je za nějaký peníz měli dovézt až domů :-).
    Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělý, gratuluju!!!! Já bych tam okamžitě vlítla, to už se dnes moc nevidí - takových pokladů! Je důležitý je zachraňovat!

      Vymazat
  14. Hezký den, Lucie, tak jsem majitelkou dveří, dvou super dvířek k vezděné spížce, které jsem si vysadila z futýrek, staré židle, skleněného demižonu a porcelánové konvičky. Bohužel to, co včera leželo na kontejneru a co mi včera nabízeli za odvoz, stálo najednou dnes strašně moc peněz (= hele, ono by se to dalo zpeněžit, prima), takže jsem kredenc musela vzhledem ke svému rozpočtu oželet. Na jedné hromádce ležely plastové vánoční hvězdy (myslím ty kytky) a vánoční řetěz, tak jsem k tomu skočila a myslela na Vás, že pro Vás třeba něco objevím, ale ozdoby žádné a řetězu takový ochumlaný zbytek. Ale dveře teda jsou...vyfotila bych Vám je, ale sem se asi nedají vkládat fota.
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, jsem strašně zvědavá, můžete mi fotku poslat na můj mail: lucie.smich@seznam.cz ? Díky!

      Vymazat
    2. Vyfotím doma, mám totiž hloupý mobil neboli dumbphone (donedávna jsem nevěděla, že se tomu tak říká :-D), co nefotí. Díky za email! L.

      Vymazat
  15. Lucie, mám moc ráda interiéry, které nejsou vůbec "v mém duchu", a přesto se mi líbí. Protože je v nich vidět neotřelost, řekla bych až autorský rukopis. Nedají se škatulkovat, protože jsou jedinečné. Myslím, že ve vašem bytě by se mi líbilo moc... P.

    OdpovědětVymazat