Koncert



Pozná někdo, kde jsem včera byla?
Ne.
To je tak, když už fotíte jen na mobil a sedíte v poslední řadě.
Byla jsem na koncertu Vojty Dyka a B Side Bandu. Ráno jsem VD slyšela mluvit na ČT24, rychle koupila přes net vstupenky, zavolala mamce do Lbc, ať sedne na autobus a přijede ... a šli jsme celá rodina.
Každý jeho koncert je velký zážitek, show, ale ne v tom obvyklém slova smyslu. Jsem od začátku do konce v transu. A nejen já. V poslední řadě vedle nás seděl Karel Gott se ženou. Neuvěříte, že měl normálně koupené vstupenky z předprodeje! Koncert si točil na mobil.
Jediným hostem byl Jiří Langmajer. Zazpívali si spolu jednu písničku. Prý se na tom domluvili v hospodě :)
Hned bych šla znova.
Vždycky mě to obrovsky nabije.
 
 
 

5 komentářů:

  1. Koncert V. Dyka byl fenomenální. 2 hodiny utekly jako nic. Atmosféra baru 20. let, velká světelná show a našlapaná hudební složka. Jedním slovem WOW. My byly se ségrou v Brně. Ale lístky jsme teda měly koupené pár měsíců dopředu. A... s tím nabitím s Vámi naprosto souhlasím! Fakt jsme se bavily. Na téhle vlně člověk chvíli vydrží jet. Zdravím Zuzana alias makepace

    OdpovědětVymazat
  2. Na jeho koncertě jsem nikdy nebyla, popátrám, díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  3. V. Dyka jsem poprvé slyšela v lyrikálu Kudykam. Ze samotného díla si moc nepamatuji, ale ten (pro mne tenkrát zcela neznámý)zpěvák stál za návštěvu. Dokázal pobavit i se skupinou Night Work. Na B Side Band se teprve chystám. Gábina

    OdpovědětVymazat
  4. Vojta Dyk je fakt showman. Já ho viděla před lety na otvíračce VIP nákupního centra a byl to silný zážitek.

    OdpovědětVymazat