pondělí 17. dubna 2017

Veselé australské velikonoce

Tohle si každý rok přeju. Utéct od českých velikonoc, kdy mě na potkání zmlátí pomlázkou banda cizích ožralých chlapů, sněží, jaro pořád nevykukuje, barvím vejce, a mám se tvářit, jak strašně mě to baví.
Nebaví.
Letošní velikonoční pondělí jsme strávili v centru Sydney, včerejšek u moře. Já s kočárkem ve stínu palem. Žádné velké plány tentokrát nemáme, všechno se řídí biorytmem Tobiho. Zpomalili jsme a je nám pospolu fajn.
 

















 

3 komentáře:

  1. To je báječný!!!A myslím, že to tak má spustu lidí, Velikonoce prostě nemusím. Tečka:D. Jste krásná rodina. Ty pikniky....už se těším na léto, tady je počasí hnus hnus hnus - prostě velikonoční hnus :D.
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie s velikonocema to mám stejně
    užívejte si pohody s vnoučkem u moře
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju Vase zpravicky z dovolenych😃.
    Misa s Elizabeth

    OdpovědětVymazat