Čekání

 
V posledních dnech trávím nemálo času u lékařů. Bohužel. Ještě víc času ale strávím v čekárnách, což nesnáším. Ale tahle cedule mě vyloženě pobavila.
Pevně věřím, že budu brzo fit a za 17 dní odletím. V AU začíná podzim, ptala jsem se Kryštofa, kolik svetrů si mám s sebou vzít a dozvěděla jsem se, že se pořád chodí v šortkách a tričku. Akorát do moře lezou jen ti otužilejší.
Tak jsem si teda dneska koupila pár trik.
Jo! A prý tam nemají ředkvičky. Jsem zvědavá, jakou najdu alternativu. Dnes jsem kupovala troje, ale u pokladny jsem vědomě nahlásila jen dvoje. Byly šeredné. Kdybych si je nekoupila já, nekoupí je nikdo. Jenže já nedokážu je nekoupit. Jsem pro obchodníky ideální spotřebitel.
Spotřebitel snů, který jen zřídkakdy krade.
 
 
 

14 komentářů:

  1. To urcite nebyla kradez, ale akce 2 + 1 zdarma.

    Preji, at je lepe a odlet se podari

    OdpovědětVymazat
  2. Jo to je vtipný, jedna moje známá (lékařka) říká některým pacientům gúglpacienti. Přeji krásný pobyt v AU a hlavně dobrou a šťastnou cestu!
    PS: Já si zase kupuju ty velké bílé ředkve. Ale zatím na ně nemám závislost ....:)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm asi nejsem dobrý pacient...v týdnu jsem byla s oběma prckama na uším a Andy měla navíc teplotu, když mi sestra nekompromisně vysvětlila, že budeme čekat tak 3 hodiny, sbalila jsem děti a šla domů...už po té čtvrthodině než sestra otevřela byly nemocné děti zpruzelé až hrůza , vůbec si neumímpředstavit jak by to vypadalo po třech hodinách. Plus ve výtahu nesvítilo světlo a nášeho Maxe opravdu rozlítilo, že hračka kterou si chtěl půjčit byla přišroubovaná ke stolu. No a teď jsem vzhůru jen proto, že max má zase teplotu. Tak přeji hodně zdraví a trpělivosti ať jste do odletu fit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 3 hodiny?! Tak to bych odešla taky, i kdybych byla sama. I čekání má svý meze.

      Vymazat
    2. No vidíte a já jednou čekala 7 hodin a na žádance bylo AKUTNÍ.Nevím, jestli je to problém jen vesnic a malých měst, ale pak se diví, že jim tam nikdo nechce bydlet, jen nadšenci. Ale cedulka mě pobavila, asi jsem cynik.
      Hanka

      Vymazat
  4. Milá Lucie, zavítala jsem k Vám po dlouhé době. A stále mne bavíte ... možná víc a víc! Přeji, ať jste brzy fit, můžete odletět a užijete si to.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den Lucie,tak vyvěšená tabule by mě jako pacienta asi urazila. Já doktory chápu, ale i jiné profese, které tak moc nevydělávají-třeba učitelé,nemají za potřebí urážet lidi.Takže mě toto moc nepobaví.Taky bohužel vím, co je to čekat u doktorů...jinak přeju krásný pobyt v Austrálii:-)Užijte si to. Zdraví Hana T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co konkrétně by Vás urazilo?:O
      Btw..já bych tam ještě přidala bod o dodržování osobní hygieny!!! Jak by se Vám jako doktorce líbilo vyšetřovat denně lidi, co smrdí (nejen)potem na sto honů?

      Vymazat
    2. Konkrétně mě urazilo ne to,co je tam napsané, ale jak je to napsané.Lékařka opomněla to,že v čekárně sedí například i pacienti, kteří se věnují dostatečně osobní hygieně,kteří se nepředbíhají a ví,jak se mají chovat.Lze to napsat i slušně, a toto tak úplně slušné není. Ale jsme bohužel v buranském Česku, kde se něco takového vyloží jako sranda a ne jako leták, který tak trochu ponižuje pacienty.Všichni chtějí žít jako na Západě,ale takto se tam bohužel nedostaneme...Takže asi tak. Hanka T.

      Vymazat
    3. Souhlasím, jako pacient i jako zdravotník. Cedule typu "NEKRAĎTE NÁM V ČEKÁRNĚ" mě urážejí.K nám do ordinace chodí slušní, voňaví a trpěliví lidé. Možná je to tím, že jsme sami slušní, voňaví a trpěliví lidé. Na zápachy a ostatní nehezké lidské věci jsme zvyklí a rozhodně nám nevadí. A naše klienty máme rádi. Trvale užívané léky bychom si ale zapamatovat mohli :-) Jana

      Vymazat
  6. Vážně humorné, jinak přeji hodně zdraví!

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat
  7. Od srdca som sa zasmiala:-)
    K lekárom so sebou už nechodím, hoci obvodnú lekárku mám super.
    Závislosť mám na mandle v šupke.Jem ich po hrstiach.
    Šťastnú cestu, všetko dobré!

    OdpovědětVymazat
  8. No, takovou ceduli bych mohla jako zákazník / pacient tolerovat, byť by mě nepotěšila, ale nikdy bych ji nemohla napsat - a to já pracuji ve zdravotnickém zařízení.
    Rovnocennost a respekt z ní necítím.
    Konkrétně: "není to jako v samoobsluze" mi jako pacientovi říká, že maximální kulturní veřejné místo, kam já docházím, je samoobsluha.
    Že někdo má znalosti z internetu, ale já mám odbornou praxi, je v pořádku, ale řeknu to pouze ústně a pouze tomu, kdo sám ze své iniciativy něco o internetových informacích mně osobně sdělí. Ne jiným lidem. Je to generalizace a k té já se nesnížím. Když už chci být doktor a cítím se patřičně na výši (jak z cedule vyplývá), nebudu přece generalizovat. Čili mistr tesař se tady utnul.

    "Při kašli si zakrývejte ústa rukou" mi evokuje mateřskou školku, takhle s dospělými lidmi nemluvím. Pokud ano, znamená to, že se a priori stavím do role rodiče a ostatní do role dítěte, nejde o komunikaci mezi dvěma dospělými. (Nemůže mě to nenaštvat, fakt nesnáším povýšenost některých lékařů.)

    ... se nechodí "v montérkách." Tak to pardon, ale když se mi stane úraz nebo náhlá velká nevolnost, přijdu v montérkách, pokud je zrovna budu mít na sobě. Samozřejmě ne při každé návštěvě obvodního lékaře. K němu jdu taky, až když je mi fakt blbě. A když je mi fakt blbě, neumeju si vlasy a ano, položím si nohy v botách na protější židli, protože je mi zle, mám horečku a jsem ráda, že jsem ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cítím to úplně stejně jako Vy, Lískovec. Eva

      Vymazat