Když jsme samy doma


Stela se dnes při jízdě vlakem zadívala dost kriticky zblízka na můj obličej a rozhodla se, že mu trochu pomůže. Takže jsem si zakoupila nový bb krém, primer (v životě jsem žádný neměla, až teď, pro stejně nevzdělané jako jsem já - je to podklad pod make-up), jo make-up mám taky nový a ještě korektor a možná ještě něco.
 
Když se o mě tak stará, třeba mě jednou nedá do domova důchodců.
Četla jsem zajímavou věc: i když máte ty nejhodnější děti, nesmíte na ně zaživa (za svého živa) přepisovat majetky, byť třeba vlastníte jen svůj byt. Je prý dokázané, že se pak víc snaží. Protože se obávají, že byste mohli byt přepsat na toho, kdo se o vás opravdu stará (ošetřovatelka) nebo ho třeba věnovat charitě. Zkrátka když něco máte, máte i větší cenu.
Navíc dědictví potěší každého, je to něco jako vánoční bonus za dobrou práci.
:)
 
 
 

4 komentáře:

  1. Užívejte hýčkání a super postřeh - pobavila jsem se.

    OdpovědětVymazat
  2. Ze Stely je krásná ženská. Moc ji to sluší i v té masce.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Luco, doufám, že tvůj blog, zejména pak poslední odstavec tohoto článku nečte jistý JH. :-D A.

    OdpovědětVymazat
  4. Presne, ani maska nezakryje, že Stela je pekná:-)

    OdpovědětVymazat