Hlavně klid

Košík.cz opravdu nezklamal.
Sice přijeli o dvě hodiny později (ale dali to vědět), protože doprava dnes byla mela.
Ale měli všechno čerstvý a 12 svazků ředkviček přímo výstavních!
Já ani nevytáhla paty, hlavně jsem spala a četla si.
Krásnej předvánoční den!





5 komentářů:

  1. Ty řekvičky bych řešila, moje maminka by pravila "něco Vám schází" :) A jinak přeji klidné Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  2. úžasný ....krásné vánoce

    OdpovědětVymazat
  3. Sme pár metrov za Bratislavou a ja si užívam tiež takto s ,,debničkou,,:-)
    Milá Lucia s rodinou, pohodové, zázračné Sviatky a veľa zázrakov aj v Novom roku!
    Alena Vyskočilová s Milom:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Lucie ,čtu Váš blok pravidelně a líbí se mě,vím taky ,že milujete ředkvičky ,já taky a objevila jsem ještě lepší chuď bílé ředkve ! Ty jsou lahodné,zkuste ! A přeji krásné vánoce a hodně ůspěchů při psaní dalších scénářů ! Zdena ze záp. Čech

    OdpovědětVymazat